הוכרז: Sony Xperia XA1 Plus – עם עיצוב מוכר ומפרט לשוק הביניים

Sony Xperia XA1 Plus Sony Xperia XA1 Plus

אמש (ה’, 31.8) שיתפנו אתכם בדבר הכרזתם של צמד מכשירי הדגל החדשים בייצורה של ענקית הצילום ויצרנית הסמארטפונים היפנית, סוני, Xperia XZ1 ו-XZ1 Compact. אך צמד הסמארטפונים הללו אינם היחידים שהציגה החברה במסגרת תערוכת IFA 2017 בברלין, שכן זו חשפה חבר נוסף – Sony Xperia XA1 Plus – המיועד עבור השוק הבינוני.

XA1 Plus הוא הדגם השלישי בסדרת הביניים של סוני, בעודו מצטרף ל-Xperia XA1 ו-XA1 Ultra, וכך גם משדרים קווי העיצוב שלו: הוא מגיע עם אותו עיצוב מוכר של מכשירי האקספיריה, אך בניגוד לרבים ממכשירי החברה, גבו עשוי פלסטיק בזמן שמסגרתו עשויה מתכת. בחלקו הקדמי ישנה, כמובן, זכוכית 2.5D המגנה על מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, כאשר מעל ומתחת לצג נמצאים רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית Clear Audio. מימדי המכשיר אינם צנועים במיוחד ואלו עומדים על 155 מ”מ אורך, 75 מ”מ רוחב, 8.7 מ”מ עובי, ומשקל של 198 גרם.

מתחת למכסה המנוע מציע האקספיריה XA1 פלוס את מערכת השבבים Helio P20 מבית מדיה טק, שכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי על סך 2.3GHz. לצידה נמצא 4 או 3 גיגה-בייט של זיכרון RAM המצוותים ל-32/64 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, כמו גם סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 3,430mAh. יכולות הצילום של המכשיר יסופקו על ידי חיישן ראשי ברזולוציית 23 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ופלאש LED צמוד. מצלמת הסלפי הקדמית במכשיר תגיע ברזולוציה צנועה יותר של 8 מגה-פיקסל.

Sony Xperia XA1 Plus יגיע לישראל מאוחר יותר השנה ומחירו טרם נמסר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים