מנכ”ל דיסני: “סרטי מארוול ומלחמת הכוכבים יופיעו רק בשירות ההזרמה שלנו החל מ-2019”

הארמון של וולט דיסני תמונה באדיבות Disney

יו”ר ומנכ”ל דיסני, בוב איגר (Bob Iger), נלהב במיוחד בעקבות מאמציה של החברה להשיק שירות הזרמת תוכן כבר בשנת 2019. בכנס מדיה של בנק אוף אמריקה בשיתוף עם מריל לינץ’, הודיע איגר כי השקתו של שירות הטלוויזיה החדש מבית דיסני תהיה “גדולה ולוהטת”, והוסיף לכך תיאור של שירות הכולל תוכן רב, כיאה ליצרנית תכנים גדולה עבור הקולנוע והטלוויזיה.

החדשות הגדולות ביותר הנוגעות לשירות הטלוויזיה החדש של דיסני עשויות להעיב על הצעות התוכן של המתחרות בתחום, כאשר איגר מציין כי כבר עם השקת השירות ב-2019 תהפוך דיסני את כל סרטיה בעולם של מארוול ובעולם של מלחמת הכוכבים לזמינים בשירות שלה בלבד. בין הסרטים שיגיעו לשירות החדש יהיו כל סרטי מלחמת הכוכבים, סרטי פיקסר ודיסני (“מוצאים את דורי”, “צעצוע של סיפור”, “לשבור את הקרח”, “זוטרופוליס” ורבים נוספים), סרטי מארוול (סדרת “הנוקמים”, “איירון מן” וכד’) וכן תכנים מתוך ערוצי הטלוויזיה של דיסני.

הודעת המנכ”ל מגיעה כחודש בלבד לאחר שהודיעה החברה לראשונה כי תפסיק את שיתוף התכנים עם חברת נטפליקס החל ממועד השקת השירות. שירות הטלוויזיה החדש של דיסני יעשה שימוש בטכנולוגיה שפיתחה חברת BAMTech, אשר על דבר השלמת רכישתה הודיעה דיסני בחודש שעבר. סכום הרכישה עמד על כ-1.58 מיליארד דולר ושולם בתמורה ל-42% ממניות החברה. בשירותי הזרמת התוכן של BAMTech עשו עד כה שימוש ספקיות תוכן כמו ליגת ההיאבקות WWE Network, ערוץ HBO עבור שירות HBO Now, ליגת ה-NHL ועוד.

בשונה מערוצי תוכן אחרים בארה”ב שהשיקו שירותי טלוויזיה עצמאיים, כדוגמת HBO Now, עושה רושם כי דיסני מתכוונת לשמור את כל התכנים בשירות שלה בלבד ולא לשתפם עם ערוצי תוכן מתחרים כדוגמת נטפליקס. השירות של דיסני צפוי להשקה גלובלית כבר בתחילת הדרך וייתכן כי יושק תחילה במדינות רבות בעולם טרם השקתו בארה”ב. הסיבה לכך, על פי CNBC, נעוצה בהסכמי תוכן של החברה בארה”ב אשר ככל הנראה ימשכו גם מעבר ל-2019, שנת השקת שירות הטלוויזיה.

בשלב זה לא ידוע מה יהיה מחירו של שירות הטלוויזיה מבית דיסני, אך אנו מעריכים כי בשונה מספקיות תוכן אחרות, תתמחר דיסני את השירות במחיר הגבוה יותר מ-10 דולר בחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים