הוכרז רשמית: Okami HD יגיע למחשב האישי ולקונסולות בחודש דצמבר

רק לפני כמה ימים התקבל דיווח לא-רשמי אודות הגעתו של Okami לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, בגרסת HD מעודכנת. מקורו של הדיווח היה בוועדת דירוג תוכן קוריאנית, שתפקידה לדרג את המשחק. כעת הדיווח מקבל אישור רשמי, עם הכרזה אודות המשחק, טריילר חשיפה, ותאריך השקה.

Capcom הכריזה רשמית כי Okami HD יגיע ללקוחות במערב ב-12 לדצמבר. המשחק יגיע ל-PlayStation 4, ל-Xbox One ולראשונה גם למחשב האישי. Okami HD יתמוך ברזולוציות עד 4K, אך לצד המסך הרחב יציע גם אפשרות לשחק ביחס 4:3 כפי שהיה על ה-PlayStation 2, עבור אלו הרוצים את החוויה הקרובה ביותר למקור.

בזמן שהשלב הבא נטען במשחק המקורי, היה ניתן ליהנות ממיני-משחק שהנעים את ההמתנה. המשחקון הזה נגנז בגרסאות המחודשות בפעם הקודמת, שיצאו ל-PlayStation 3 ול-Wii. הפעם, Capcom מחזירה את המשחקון בזמן ההמתנה, כך שהחוויה תהיה קרובה למקור אפילו יותר.

Okami הוא משחק מ-2006 שיצא ל-PlayStation 2. המשחק מספר אודות אלה מהמיתולוגיה היפנית, שגירשה את החושך מפני האדמה. המשחק הציע גרפיקה מיוחדת בסגנון ציורי מים, המתאימים לתקופה שבה הוא מתרחש. בנוסף, ל-Okami היתה משחקיות ייחודית ששילבה מעין “ציור” של תנועות, בעזרתן ניתן ליצור קסמים ולהשפיע על העולם. Okami נחשב לאחד המשחקים המוערכים ביותר שיצאו ל-PlayStation 2, והוא מומלץ גם היום.

Okami HD צפוי להגיע ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי ב-12.12


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים