Nokia 2 נחשף בתמונות חדשות עם מבנה מתכת; יציע סוללת 4,000mAh

Nokia 2 (מקור: טוויטר) Nokia 2 (מקור: טוויטר)

לא מכבר חשפה יצרנית הסמארטפונים הפינית HMD Global, בשיתוף פעולה עם מותג הסלולר הוותיק נוקיה, את ספינת הדגל החדשה והראשונה למותג מזה מספר שנים, Nokia 8. כעת, כשההכרזה על מכשיר הדגל כבר מאחורינו, מתפנה לו מדליף המובייל הפופולרי אוון בלאס וחושף את תמונות היח”צ הראשונות של סמארטפון השוק הנמוך הבא לבית המותג, Nokia 2.

כפי שניתן לראות בתמונות אותן חושף בלאס, העומדות בקנה אחד מול ההדלפה האחרונה בנושא, Nokia 2 יהיה לדגם הראשון בסדרת הסמארטפונים המיוצרת על ידי HMD שמציע למשתמשיו כפתורי ניווט וירטואליים המוטמעים כחלק אינטגרלי בממשק המשתמש, בניגוד לכפתורי הניווט הקפסטיביים שכוללים דגמי נוקיה 3, 6, 5 ו-8. עם זאת, הסרת הכפתורים הקפסטיביים המוכרים מתחת למסך לא מביאה את היצרנית לצמצום שוליי המכשיר.

עוד ניתן להסיק מן התמונות המודלפות כי נוקיה 2 יציע למשתמשיו מבנה המשלב מסגרת עשויה מתכת, בזמן שגבו ככל הנראה יגיע בייצור פוליקרבונט מוקשח. המכשיר צפוי להציע למשתמשיו מסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית 720p HD, כמו גם מערכת שבבים מדגם Snapdragon 212 הכוללת 4 ליבות Cortex-A7 ומאיץ גרפי מדגם Adreno 304, וכן 1GB RAM. על פי מידע נוסף בנושא שדולף לרשת דרך רשות התקשורת האמריקאית (FCC), יציע Nokia 2 סוללה בקיבולת 4,000mAh.

Nokia 2 (מקור: טוויטר)
Nokia 2 (מקור: טוויטר)

נכון לרגעים אלו לא ברור מתי תכריז HMD Global על מכשיר ה-Nokia 2 באופן רשמי, אך לאור ההדלפות וההתפתחויות האחרונות בנושא עשויה ההכרזה להתרחש בקרוב מאוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים