צפו בטריילר הראשון לחידוש הקולנועי של טומב ריידר

אליסיה ויקנדר מתוך “טומב ריידר” (תמונה: Warner Bros)

חברת האחים וורנר (Warner Bros) שיחררה טריילר ראשון ל”טומב ריידר” (Tomb Raider), סרט הפעולה המבוסס על סדרת משחקי הוידאו המצליחה. את לארה קרופט (Lara Croft), גיבורת המשחקים, תשחק בסרט אליסיה ויקנדר (Alicia Vikander) מ”אקס מאכינה” ו”הנערה הדנית”.

הסרט החדש הוא לא רק חידוש, אלא גם פריקוול, המספר את תחילת מסעה של לארה קרופט, הארכאולוגית הנודעת, לפני שנהייתה הרפתקנית שקוצרת צבאות שודדי קברים ונלחמת בדינוזאורים ובפסלים חיים. מהטריילר נראה שהסרט לא נצמד לעלילת המשחק מ-2013, אבל שואב ממנו השראה רבה – גם בסרט ספינתה של לארה נטרפת בים; גם בסרט היא נוחתת על אי לא מוכר בו נמצא צבא שכירי חרב עוין; וגם בסרט היא משתמשת בגרזן קרח אימתני, המשמש אותה בעיקור לטיפוס, אבל גם לא מעט ככלי נשק מחריד במיוחד.

מלבד ויקנדר בסרט מופיע דומיניק ווסט (Dominic West) מ”הסמויה” בתפקיד לורד ריצ’ארד קרופט, אביה המנוח של לארה, שמעביר לה את מורשתו בהקלטת וידאו בחדר סודי שהיא גילתה. את הנבל של הסרט משחק וולטון גוגינס (Walton Goggins) מ”שמונת השנואים“, נבל שהכיר את לורד ריצ’ארד מקרוב.

“טומב ריידר” החדש צפוי לעלות למסכים ב-16 למרץ 2018 בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים