הוכרז: Asus ZenFone 4 Selfie Lite – סמארטפון נוסף לסדרת הדגל הצעירה

Asus ZenFone 4 Selfie Lite Asus ZenFone 4 Selfie Lite

במהלך הקיץ האחרון הכריזה ענקית המחשוב ויצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, אסוס (ASUS), על סדרת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר בייצורה, ZenFone 4, כשזו כללה לא פחות מ-6 דגמים שונים במעמד ההכרזה. כעת, ללא כל אירוע הכרזה, מצרפת היצרנית דגם נוסף לסדרה, זה ה-Asus ZenFone 4 Selfie Lite.

דגם הזנפון 4 סלפי לייט מגיע כגרסה צנועה ומשונמכת של דגמי הזנפון 4 סלפי וזנפון 4 סלפי פרו, בעודו מציע את אותם קווי עיצוב של השניים: מבנה מתכת מלא המתעגל מגבו אל חלקו הקדמי, שם הוא נפגש עם זכוכית מעוגלת בתצורת 2.5D העוטפת את החזית ומגנה על מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוצייה צנועה של 720p HD. מעל לפאנל התצוגה ממוקמת מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ופלאש LED צמוד, בזמן שמתחת לפאנל זה נמצא כפתור בית המתפקד כקורא טביעות אצבע.

בגב המתכת של ה-ZenFone 4 Selfie Lite נמצא חיישן צילום בודד ברזולוציית 13 מגה פיקסל גם כן, ולצידו פלאש LED כפול. ההבדלים המהותיים בין הסמארטפון החדש מבית אסוס לבין אחיו מאותה סדרה, הם ה-ZenFone 4 Selfie/Selfie Pro, מתבטאים במערכת השבבים שמניעה אותו: Snapdragon 425 הכוללת מעבד בעל 4 ליבות Cortex-A53, זאת בניגוד ל-Snapdragon 430 ו-Snapdragon 625 אצל דגמי הזנפון 4 סלפי וזנפון 4 סלפי פרו, בהתאמה.

עוד מציע המכשיר 2 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) וכן רכיב אחסון פנימי בסך של 16 גיגה-בייט, כאשר על המפרט הצנוע תנצח סוללת 3,000mAh. מערכת ההפעלה שתנוע על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7 נוגט בשילוב ממשק המשתמש הייעודי של אסוס. את המכשיר מתמחרת היצרנית ב-7,995 פזו פיליפיני, הם שווי ערך לכ-560 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים