הוכרז: BlackBerry Motion – עם סוללת 4,000mAh ומפרט לשוק הביניים

Blackberry Motion Blackberry Motion

ענקית התוכנה הקנדית בלקברי, בשיתוף פעולה עם יצרנית הסמארטפונים הסינית TCL, המחזיקה ברישיון השימוש בשם המותג “בלקברי” והאחראית על ייצור מכשירי החברה המיתולוגית, חשפו יחדיו סמארטפון חדש לבית המותג הקנדי המוכר, הוא ה-BlackBerry Motion.

ה-Motion מצטרף למספר מצומצם למדי של סמארטפונים למותג בלקברי המגיעים ללא מקלדת פיזית, בעודו מציע מסך מגע מלא בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, כאשר מתחת ומעליו ממוקמים מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל וכפתור בית המשמש גם בתפקיד כפול כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. מסגרת המכשיר עשויה מתכת ועל גביה נמצאים 4 כפתורים שונים: צמד כפתורים לוויסות הווליום, כפתור נעילה/כיבוי וכפתור נוסף שתפקידו אינו כה ברור בשלב זה.

בגב ה-Blackberry Motion, העשוי פוליקרבונט ומגיע בטקסטורה ייחודית המוכרת ממכשירי בלקברי הקודמים, נמצא חיישן צילום יחיד ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. מבנה המתכת והפוליקרבונט של המכשיר מגיע עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67. מערכת השבבים שרצה מתכת למכסה המנוע היא Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz, בשילוב 4GB RAM, רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט וסוללה בעלת קיבולת של 4,000mAh.

את הסמארטפון החדש בייצורה מציעה בלקברי לרכישה עבור סכום לא פעוט בסך 460 דולר, הם מקבילים לכ-1,630 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי. את הסכום הלא נמוך מציגות החברות עבור הסמארטפון החדש בשל שילוב אמצעי האבטחה הרבים בו, החל מאלו המוטמעים בצד החומרה וכלה בצד התוכנה – בלקברי מספקת את כל כלי ההצפנה והאבטחה שהציגה עם דגם ה-KeyONE מוקדם יותר השנה, זאת לצד מערכת ההפעלה המבוססת על אנדרואיד 7.1.1 וכוללת את מגוון התוכנות להם הורגלו משתמשי בלקברי, כגון: Blackberry Hub, כלי הניטור והשליטה באפליקציות DTEK ועוד.

המכשיר זמין לרכישה בשלב זה בדובאי ובערב הסעודית, ותוכניותיה של בלקברי לגבי הפצתו לשווקים נוספים אינה ידועה במלואה בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים