הוכרז: Huawei Honor 6C Pro – עם מסך בגודל 5.2 אינץ’ ומבנה מתכת לשוק הביניים

Huawei Honor 6C Pro Huawei Honor 6C Pro

לאחר שהציגה בחודש אפריל האחרון את מכשיר השוק הנמוך Honor 6C חושפת חברת Honor, מותג הסמארטפונים שנמצא בבעלות ענקית הטלקום והמובייל הסינית וואווי, וריאציה חדשה ומתקדמת יותר למכשיר הקרויה בשם Huawei Honor 6C Pro. 

דגם ה”פרו” החדש בסדרה מציע למשתמשיו קווי עיצוב די דומים לאחיו הקטן, Honor 6C, בעודו מציע מבנה מתכת מלא המתעגל מגבו את חלקו הקדמי, שם הוא פוגש ביריעת זכוכית מעוגלת בתצורת 2.5D. תחת מעטה זכוכית זו נמצא מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית HD 720p. על גבי גב המתכת של ה-Honor 6C Pro ניתן למצוא חיישן צילום ראשי יחיד המגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל, כאשר תחתיו ממוקם קורא טביעות אצבע קפסטיבי.

בצידו הימני של המכשיר משלבת הונור שלושה כפתורים פיזיים: 2 כפתורים לוויסות הווליום וכפתור נעילה/כיבוי, כאשר בדופן המכשיר העליונה נמצא שקע 3.5 מ”מ לחיבור אוזניות ובדופנו השמאלית תמוקם מגירת כרטיס הסים. גוף ה-Honor 6C Pro דקיק למדי ומימדיו עומדים על: 147.9 מ”מ אורך, 73.2 מ”מ רוחב, 7.65 מ”מ עובי ומשקל של 145 גרם. תחת גוף זה משלבת היצרנית סוללה בקיבולת של 3,000mAh.

Huawei Honor 6C Pro
Huawei Honor 6C Pro

מתחת למכסה המנוע, כולל ההונור 6C פרו את מערכת השבבים MT6750 מבית מדיה טק, הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 1.5GHz. לצד זו משלבת היצרנית 3GB RAM וזיכרון אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-Huawei Honor 6C Pro היא אנדרואיד 7.0 נוגט, כאשר על גביה משולב ממשק המשתמש העצמאי של וואווי EMUI 5.0.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים