הוכרז: Huawei Honor 6C – השוק הנמוך מגיע במבנה מתכת מלא

Huawei Honor 6C

Honor, מותג המובייל לבית ענקית הטכנולוגיה, הטלקום והסמארטפונים הסינית וואווי, חשפה השבוע באופן רשמי לשוק הבינלאומי את סמארטפון הדגל Honor 8 Pro, כשזה מהווה וריאציה עבור סמארטפון אחר בייצורה בשם הונור V9. עם זאת, מכשיר זה לא היה המכשיר היחיד אותו חשפה החברה, אלא ניצלה את ההזדמנות והציגה לצידו מכשיר חדש הפונה לשוק הנמוך וקרוי בשם Huawei Honor 6C. 

הסמארטפון הצעיר למותג Honor אינו זר לנו, כאשר וואווי חשפה אותו רשמית לפני מספר חודשים תחת השם Huawei Enjoy 6S, ואילו כעת הוא מגיע אלינו לאחר שינוי מיתוג מהותי למדי, המכשיר מציע למשתמשיו מפרט הפונה לשוק הנמוך, אלא שזה כלוא בגוף עשוי יריעת אלומיניום יחידה שמספקת לו מראה די יוקרתי. עיצוב המתכת שלו מתחיל מגבו ומתמזג במסגרתו עם זכוכית מעוגלת בתצורת 2.5D.

Huawei Honor 6C
Huawei Honor 6C

בחלקו הקדמי של ה-Honor 6C ניתן למצוא מסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P ומצלמת 5 מגה פיקסל עבור צילום תמונות סלפי, בעוד בגבו נמצא קורא טביעות אצבע עבור זיהוי ביומטרי וכן את מערך הצילום הראשי שלו. מערך זה כולל חיישן יחיד ברזולוציית 13 מגה פיקסל, מפתח צמצם f/2.2 ופלאש LED.

מתחת למכסה המנוע מציע המכשיר את מערכת השבבים Snapdragon 435 אותה ניתן למצוא בשלל מכשירי שוק נמוך, יחד עם זיכרון 3GB RAM, רכיב אחסון בסך 32 גיגה-בייט הניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD וסללה שאינה ניתנת לשליפה בקיבולת 3,020mAh.

Huawei Honor 6C
Huawei Honor 6C


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים