הוכרז: Xiaomi Redmi 5A – עם מבנה מתכת, מפרט צנוע ומחיר מפתה

Xiaomi Redmi 5A Xiaomi Redmi 5A

כמעט שנה חלפה מאז הציגה היצרנית הסינית הפופולרית שיאומי את מכשיר השוק הנמוך רדמי 4A בחודש נובמבר של השנה שעברה. וכעת, ללא כל הודעה מקדימה ובצילן של הכרזות גדולות ומעניינות פי כמה כדוגמת סדרת Huawei Mate 10, חושפת היצרנית את הדור הבא לסדרת השוק השוק הנמוך הזולה ביותר בייצורה: Xiaomi Redmi 5A.

הרדמי 5A מבית שיאומי אינו מביא עימו שינויים מהותיים מאוד בהשוואה לקודמו בסדרה, כאשר מבנה המתכת שאפיין את הרדמי 4A מגיע נותר על כנו, מלבד שינויים קוסמטיים קטנים, בהם שינוי מינימלי באופן הטמעת פסי האנטנה בגבו. מימדי המכשיר נותרו דומים גם הם, ועומדים על: 140.4 מ”מ אורך, 70.1 מ”מ רוחב, 8.35 מ”מ עובי ומשקל של 137 גרם.

לא רק קווי עיצובו של מכשיר השוק הנמוך החדש של שיאומי נותרו זהים, אלא גם אלמנטים רבים ממפרטו הטכני של קודמו, כאשר ה-Redmi 5A כולל: מסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720p, מערכת שבבים מסוג Snapdragon 425 המשלבת 4 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי על סך 1.4GHz, סוללה בקיבולת 3,000mAh (בלתי ניתנת לשליפה), זיכרון אחסון פנימי על סך 16GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס Micro SD וכן זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 2GB בלבד.

Xiaomi Redmi 5A
Xiaomi Redmi 5A

בכל הנוגע ליכולות הצילום שלו, הרדמי 5A כולל חיישן צילום ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, פלאש LED ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD 1080p, בזמן שמצלמת הסלפי הקדמית מגיעה ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 בשילוב ממשק המשתמש MIUI 9.

ה-Xiaomi Redmi 5A יוצע לרכישה בסין החל מהיום במחיר של 599 יואן סיני, הם מקבילים לכ-330 שקלים בלבד לפי שער ההמרה הנוכחי.

Xiaomi Redmi 5A
Xiaomi Redmi 5A


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים