היוצר של באטלגראונדס: לא יהיה PUBG 2 בחמש השנים הבאות

היוצר מאחורי PlayerUnknown’s Battlegrounds, ברנדן גרין (Brendan Greene), סיפר בריאיון ל-IGN כי המשחק לא יקבל כותר המשך לפחות במשך חמש השנים הבאות. הסיבה לכך היא התפיסה של חברת Bluehole, המפתחת את המשחק. לפי דבריו של גרין, Bluehole תופסת את Battlegrounds כשירות (Game as a Service) – כלומר, במקום להוציא משחק המשך, החברה תמשיך לפתח ולהוסיף למשחק לאורך זמן.

כאשר נשאל לגבי חמש השנים הבאות של PUBG, ובאופן ספציפי האם יכלל בהן גם משחק המשך, הגיב ברנדן:

הו, לא. אנחנו בונים את המשחק הזה בתור שירות. עדיין יהיה לנו את העותק בקופסה שתוכלו לקנות, אבל אנחנו עדיין רוצים ללטש את המשחק ולחדד אותו. להוסיף עוד מפות, ליצור עוד אלמנטים של גרפיקה וסאונד, להמשיך לשפר את המשחקיות ולבצע אופטימיזציה ככל שאנו מתקדמים.

אין זה אומר ש-PUBG לא יזכה למשחק המשך אף פעם – אלא שבשנים הקרובות, לפחות, החברה תתמקד בשיפורים למשחק במקום לפתח המשך מלא. הקונספט אינו חדש: לדוגמה, GTA V מקבל עדכונים למשחקיות ולתוכן באופן תדיר, ועד כה, נראה כי המשחק מצליח מאוד.

באותו ריאיון אמר ברנדן כי PUBG יגיע ל-Xbox One על גבי מדיה פיזית (כלומר, דיסק בקופסה), בנוסף להורדה דיגיטלית. מיקרוסופט תפיץ את המשחק ל-Xbox. ידוע כי PUBG יגיע ל-Xbox One בהמשך השנה, אולם לא נמסך תאריך יציאה בשלב זה. המשחק זמין כרגע לרכישה עבור שחקני המחשב האישי, ושבר לאחרונה שיאי פופולאריות על גבי פלטפורמת Steam.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים