אתר DxOMark מדרג את ה-Huawei Mate 10 כסמארטפון בעל המצלמה השנייה הטובה בעולם

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro (תמונה: Huawei)

אתר DxOMark, שמגיע מבית מעבדת הצילום הצרפתית DxO, נוהג לבחון את יכולות הצילום (סטילס ווידאו) בסמארטפון – ואת תוצאות מבחניו מציג בדירוג DxOMark Mobile שזכה לשם דבר בשוק המובייל העולמי. לאחר שבמהלך החודשים האחרונים הוכרזו מכשירי דגל מבית ייצורן של שלל ענקיות טכנולוגיה, בחן האתר את יכולות הצילום שלהם – ואלו שברו את שיאי האתר פעם אחר פעם.

כעת, לאחר שה-Google Pixel 2 תפס לעצמו את המקום הראשון בדירוג מצלמות הסמארטפונים הטובות ביותר, מפלס את דרכו למקום השני ברשימה מכשיר הדגל החדש מבית ייצורה של וואווי, ה-Huawei Mate 10. המכשיר, שהוכרז לפני קצת יותר משבוע, נבחן על ידי אתר DxOMark ושם זכה לציון משוקלל של 97 מתוך 100, בעודו מותיר מאחור את מכשירי אייפון 8, גלקסי נוט 8 ו-Sony Xperia XZ Premium.

בבחינתו של האתר את דגם ה-Mate 10 Pro, הצטיין מכשיר הדגל של וואווי בכל הנוגע לצילום תמונות סטילס, שם הוא זכה לציון של 100 – זאת, בפעם השנייה בלבד בתולדות האתר. בזירת צילומי הסטילס, שיבח האתר את המכשיר עבור יכולות מערך הצילום הכפול והראשי שלו לשמור על רמת פרטים גבוהה ביותר בעת צילום בכל תנאי התאורה – גם במצבים בהם תנאי התאורה לקויים. כמו כן, ציין האתר כי הפוקוס האוטומטי מתפקד במהירות, רמת שמירת הפרטים בביצוע זום אופטי טובה ואפקט הבוקה (Bokeh) מצטיין גם הוא.

בזירת צילום הוידאו קיבל המייט 10 פרו ציון נמוך יותר שעומד על 91 נקודות, זאת הודות לייצוב תמונה המתפקד כראוי, רמות חשיפה מצויינות וצמצום מהותי של רמת הרעשים המופיעים בצילום הוידאו. לשם השוואה, ה-Google Pixel 2, שנמצא בראש טבלת האתר עם ציון של 98 נקודות, זכה לציון של 96 ביכולות צילום הוידאו ו-99 בצילום הסטילס. ראוי להדגיש כי אף על פי שב-DxOMark נבחן ה-Mate 10 Pro, כולל דגם זה את אותו מערך צילום ויכולות עיבוד של הדגם הסטנדרטי בסדרה, Mate 10.

Huawei Mate 10 Pro זוכה למקום השני ברשימת מצלמות הסמארטפון הטובות בעולם מבית אתר DxOMark


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים