המשחק Spelunky 2 הוכרז עבור ה-PlayStation 4 והמחשב האישי

המשחק Spelunky 2 הוכרז אתמול רשמית בשבוע המשחקים של פריז (Paris Games Week). המשחק הוכרז במהלך אירוע שערכה סוני במסגרת התערוכה – בו הוצגו גם טריילרים רבים והפתעות אחרות. במהלך האירוע הודגש שהמשחק מגיע ל-PlayStation 4, ולאחר מכן הובהר כי המשחק מגיע גם למחשב האישי באמצעות Steam. לא נמסר תאריך הגעה בשלב זה.

Spelunky הוא אחד המשחקים המוכרים והאהובים יותר בזירת האינדי – המשחק החל דרכו בתור כותר חינמי, שיצא ל-Windows ב-2008. לאחר מכן המשחק זכה לגרסה משודרגת על ה-Xbox, וקיבל המרות לפלטפורמות נוספות כמו PlayStation, וכן למחשב האישי (בגרסה המשודרגת). עם הזמן צבר המשחק קהל מעריצים מכובד.

ב-Spelunky אנו חוקרים סדרת מערות שנוצרות באופן פרוצדורלי, כך שהמשחק שונה בכל פעם שמנסים אותו. ב-2008 היה מדובר באחד מניצני ה-rouge-like הראשונים, שמאז עשו את דרכם ללב סצנת משחקי האינדי. המשחק זכה גם להערכה ממבקרים, שמדרגים אותו גבוה בין משחקי האינדי המומלצים ביותר.

לא ידועים פרטים רבים על המשחק החדש, Spelunky 2, אך כן נמסר כי הגיבור במשחק יהיה בנו של הגיבור שהכרנו במשחק הראשון. על המשחק אחראי מפתח בודד בשם דרק יו (Derek Yu), שעבד על המשחק מגרסאותיו הראשונות, ושחרר אותו תחת חברת Mossmouth. לחובבי המשחק הראשון בוודאי יש למה לצפות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים