פוקס המאה ה-21 נמצאת במגעים למכירת התכנים שלה לדיסני

תמונה מתוך קדימון פוקס המאה ה-20 תמונה מתוך קדימון פוקס המאה ה-20

דיווחים משני הצדדים גורסים כי מעצמת המדיה פוקס המאה ה-21 נמצאת במגעים עם תאגיד וולט דיסני (Walt Disney), לצורך מכירה כמעט מוחלטת של החברה. לפי הדיווחים, בכירים בפוקס הגיעו למסקנה שעיקר כוח התאגיד נמצא בתחום הספורט והחדשות, וזה התחום בו הרשת תתמקד בעתיד, ותוכל להתחרות בשוק המדיה בצורה אפקטיבית יותר. זה אומר שדיסני לא תקבל את ערוצי החדשות והספורט של פוקס, אך כן תרכוש את כל השאר.

התכנים של פוקס כוללים מגוון ערוצי טלוויזיה, כמו גם חטיבת הקולנוע הוותיקה שלה, פוקס המאה ה-20. כיוון ששילוב של תכני הספורט של פוקס ב-ESPN, ערוץ הספורט בבעלות דיסני, יכול להיחשב לאקט מונופוליסטי ואנטי-תחרותי, נדמה שדיסני עצמה לא מעוניינת בתכנים האלה, סידור שנוח לשני הצדדים.

דיסני הודיעה לאחרונה שתכניה יוסרו מנטפליקס ב-2019 וישודרו ברשת סטרימינג משלה. הרכישה של פוקס תספק לדיסני אופציה לספק תוכן משמעותית גדול יותר, מה שיהפוך את שירות הסטרימינג שלה להרבה יותר אטרקטיבי.

למעריצי מארוול (Marvel) אלו חדשות מצוינות. חלק גדול מהתכנים האיכותיים של קומיקסי מארוול, ביניהם יקום האקס-מן, נמצא בידיים של פוקס. איחוד שכזה יאפשר להביא את גיבורי ונבלי האקס-מן לעולם של הנוקמים, לצד גיבורי ונבלי ארבעת המופלאים, הכוללים את דוקטור דום וגלקטוס.

נכון לרגע זה, מדובר בשיחות פנימיות של החברות, שבודקות את האפשרות, ללא שיח ביניהן. ודאי נשמע עדכונים נוספים בעתיד הקרוב, כאשר הצדדים יצרו קשר לגיבוש העסקה, אם אכן תצא לפועל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים