קוואבנגה! צבי הנינג’ה מגיעים ל-Injustice 2

חברת NetherRealm Studios הכריזה כי צבי הנינג’ה יעשו את דרכם למשחק Injustice 2. עובדה זו נחשפה בעת הכרזת Fighter Pack 3 DLC, כלומר חבילת הלוחמים החדשה המתוכננת למשחק. הצבים המפורסמים יהיה זמינים גם בחבילת ה-Ultimate Edition של Injustice 2.

ההכרזה לוותה בטריילר חדש, במהלכו הגיבור Atom נלחם ב-Enchantress. תוך כדי המאבק, מגיעים צבי הנינג’ה ומצטרפים לקרב. הטריילר מציג כמה זוויות צילום שיהיו מוכרות מיד למעריצי הסדרה המצוירת הישנה, ולמעשה מחקה באופן בולט כמה רגעים מהפתיח הוותיק של הסדרה משנות ה-90.

לא נמסרו פרטים אודות המשחקיות הצפויה עבור דמויות אלה, אולם ייתכן והטריילר המשעשע טומן בחובו גם רמז בנושא זה: כאשר מיכאלנג’לו ממהר לקרב, לאונרדו מדגיש שוב כי הם “נלחמים בצוות”. ייתכן שנראה שיתוף פעולה בין הצבים, למשל במנגנון בו אחד הצבים נמצא על המסך ונלחם, והצבים האחרים יכולים לקפוץ למסך כדי לסייע או לבצע קומבואים מיוחדים. מדובר בהשערה בלבד, בעוד רעיונות אחרים מדברים על מערכת החלפות מיידית (Tag System), או במשחקיות מסורתית יותר ללא התערבות של יותר מצב אחד בקרב.

תאריך ההגעה של הלוחמים המשוריינים עדיין לא ברור, אולם יהיה ניתן לשחק כבר עם Atom, המופיע באוטו הטריילר, החל מה-12 לחודש הבא (דצמבר). הדמויות החדשות מגיעות קרוב מאוד להשקתו של המשחק למחשב האישי, ב-14 לחודש, לאחר שהמשחק יצא כבר ל-Xbox ול-PlayStation, ולפלטפורמות הניידות, בחודש מאי האחרון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים