הודלף: חברת Doogee הסינית תציג סמארטפון גמיש בשנה הבאה

סמארטפון בעל מסך גמיש מבית Doogee בדרכו אלינו (מקור: Twitter) סמארטפון בעל מסך גמיש מבית Doogee בדרכו אלינו (מקור: Twitter)

על יצרנית הסמארטפונים הסינית Doogee אנו לא זוכים לשמוע מידי יום, אך מפעם לפעם שמועה, הדלפה או דיווחים מעניינים הנוגעים לפועלה מצליחים לעשות דרכם אלינו. הפעם מדובר בידיעה מעניינת במיוחד המתייחסת לעבודתה של החברה הסינית על סמארטפון חדש שעשוי להציע מסך או מבנה גמישים. כך מוסר לא אחר מאשר מדליף המובייל המוכר אוון בלאס.

על פי דברי בלאס, כפי שאלו פורסמו בציוץ דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו, Doogee “תנסה את מזלה” בשוק הסמארטפונים הגמישים בשנה הבאה, כאשר תציג בשנה הבאה סמארטפון בעל מסך מעוגל ובתצורה שאינה ברורה לחלוטין בשלב זה.

אף על פי שבלאס לא מציין באופן ודאי כי מבנה המכשיר עצמו יהיה גמיש או בתצורה שאינה שטוחה, באותו הציוץ כתב המדליף “זוכרים את ה-Galaxy Round ו-LG G Flex?”. מכיוון שהשניים היו בעלי מבנה גמיש ואינו סטנדרטי, משמעות הדבר היא שתצורת המכשיר עליו עובדת Doogee תהא דומה באופן מסויים אליהם. כמו כן, מצרף המדליף צמד תמונות (משולבות לאורך הכתבה) המציגות את המסך הגמיש שעשוי להגיע עם המכשיר.

בלאס הוסיף לדבריו וציין כי המכשיר יגיע למשתמשיו עם מפרט טכני הכולל 6 גיגה-בייט של זיכרון RAM, רכיב אחסון פנימי בסך 128 גיגה-בייט (ייתכן כי יהיה ניתן להרחבה) וכן פאנל תצוגה בעל יחס צפייה של 18.5:9, זאת בדומה לדור מכשירי הדגל האחרון מבית סמסונג (גלקסי S8/נוט 8). מערכת השבבים שתניע את המכשיר אינה ידועה בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים