שמועה: אפל תכריז על דור שני לסדרת iPhone SE בשנה הבאה

iPhone SE Apple iPhone SE

במהלך חודש מרץ של השנה שעברה ניצלה אפל את אירוע ההכרזה על הטאבלטים החדשים שלה לצורך הצגתו הרשמית של סמארטפון מעט שנוי במחלוקת בנוף היצע מכשיריה דאז, הוא ה-Apple iPhone SE. כעת, למעלה משנה וחצי לאחר מכן, צצים להם ברשת שמועות ודיווחים המתיימרים לחשוף כי ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מתכננת להכריז ולהשיק את הדור השני לסדרת מכשירי האייפון העוצמתיים והקטנטנים במהלך החודשים הראשונים של 2018.

השמועה החדשה ובין הראשונות בנושא מגיעה אלינו מסין, ומקורותיה אינם מאומתים או מוכרים במיוחד, כך שיש להתייחס אליה בהתאם. על פי זו, אפל מתכננת להכריז במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה על סדרת iPhone SE 2 (אם כך תקרא). ה-iPhone SE 2, כך נמסר, יגיע עם מפרט טכני עוצמתי למדי – כאשר זה ישאב ממי שהיה עד לא מכבר מכשיר הדגל של אפל, הוא כמובן ה-Apple iPhone 7. בהתאם לכך, יכיל האייפון SE 2 את מערכת השבבים Apple A10, ייתכן כי בשילוב 2GB RAM.

כראוי למכשיר שמטרתו לספק את אלו מן לקוחות החברה המעוניינים לאחוז בידם אייפון עם מסך קטן, שכבר מזמן הפך למזערי בשוק המובייל הבינלאומי, יגיע האייפון SE 2 עם צג בגודל 4 אינץ’ בלבד. זאת, אגב, בדומה לקודמו, אייפון SE. רזולוציית המסך עשויה לעמוד על 1136X640 פיקסלים. מילימטרים ספורים מתחת למסך נמצא את כפתור הבית (לא ברור האם יהיה לחיץ או שמא מדובר בכפתור מגע בדומה לאייפון 7), כאשר זה יציע קורא טביעות אצבע מסוג Touch ID.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים