סמסונג: “לא סביר” ש-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus יוצגו ב-CES 2018

Galaxy S9 במעטה כיסוי מוקשח (הדלפה) Galaxy S9 במעטה כיסוי מוקשח (הדלפה)

כתב הטכנולוגיה ומדליף המובייל אוון בלאס, שמהווה לאחד מן המקורות האמינים ביותר בשוק הסמארטפונים והמובייל כיום, שיתף בידיעה אותה כתב למגזין Venture Beat כי יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, סמסונג, עשויה להציג את סדרת Galaxy S9 כבר בחודש ינואר הקרוב, כחלק מתערוכת CES 2018. אלא שכעת מגיבה סמסונג בפעם הראשונה לנושא ומוסרת כי “לא סביר” שצמד מכשירי הדגל Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus יוכרזו ב-CES 2018. כך מעיד דיווח של המגזין הקוריאני The Korea Herald.

הצצה לאחור

על פי פרטי הדיווח, נציג מסמסונג שפרטיו אינם ברורים היה זה שביטל את השמועה בדבר הכרזת סדרת גלקסי S9 בחודש ינואר 2018. מקורותיו של ה-Korea Herald מוסרים מנגד כי הכרזת הסדרה ככל הנראה תתרחש כחלק מתערוכת MWC 2018, שתחול בין התאריכים ה-26 ל-1 במרץ. עם זאת, הדבר אינו שולל את האופציה שדגמי הגלקסי S9 ו-S9 פלוס יוצגו במסגרת הצצה מקדימה בתערוכת CES 2018, כאשר הכרזתם המלאה תתרחש חודש מאוחר יותר בברצלונה.

עוד נמסר בדיווח הטרי של המגזין כי סדרת Galaxy S9 תציע קווי עיצוב דומים לאלו של הגלקסי S8, וכמות השינויים בה נצפה תהא צנועה למדי. בין אותם שינויים, לטענת המגזין, נמצא מסך בעל שוליים דקיקים אף עוד יותר שיציע יחס מסך-גוף מכשיר הסובב 90 אחוזים. מכשירי הסדרה ימשיכו להציע קורא טביעות אצבע בגבם, אלא שזה ימוקם במרכז הגב ולא בצידו הימני כפי שבוצע עם הדגמים האחרונים של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים