סדרת Samsung Galaxy S9 צפויה להיחשף ב-MWC 2018

Galaxy S9 Plus (הדלפה) Galaxy S9 Plus (הדלפה)

סדרת מכשירי הדגל הבאה לבית פיתוחה וייצורה של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, סמסונג, היא כמובן ה-Galaxy S9, עשויה להפוך לרשמית ולבצע את הופעת הבכורה שלה כבר בסוף חודש פברואר הקרוב, כחלק מהאירועים המקדימים לתערוכת המובייל השנתית שבברצלונה, MWC 2018. כך עולה מתוך מספר דיווחים חדשים.

הדיווח הראשון, שמגיע אלינו דרך מגזין The Bell הקוריאני, חושף כי הענקית הקוריאנית מתכננת להכריז על דגמי ה-Samsung Galaxy S9 ו-Galxay S9 Plus במסגרת אירוע הכרזה שיתקיים כחלק מהאירועים המקדימים לתערוכת MWC 2018, שתחל בין התאריכים ה-26 בפברואר ל-1 במרץ. אל דיווח זה מצטרף גם אתר בלומברג האמריקאי, שמציין אף הוא כי המכשירים יוצגו בחודש פברואר. במקרה שאכן יתבררו הדברים כנכונים, מדובר בהקדמה של ההכרזה בהשוואה לדור האחרון בסדרה, Galaxy S8, שהוצג לראשונה באירוע הכרזה עצמאי שהתרחש בסוף חודש מרץ האחרון.

ראוי לציין כי דיווחים אלו מצטרפים לסדרת דיווחים מהחודשים האחרונים שציינו כולם כי הענקית מקוריאה הדרומית החליטה להקדים את ההכרזה על סדרת Galaxy S9. רבים מהם ציינו ההכרזה תתרחש כבר ב-CES 2018, בחודש ינואר הקרוב, אך סמסונג שללה את הדיווחים כשציינה כי זה “לא סביר” כי צמד מכשירי הסדרה יוצגו במועד זה.

בהתאם לכך, הופכת תערוכת MWC 2018 למועד המרכזי בו אנו צפויים לראות את ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus הופכים לרשמיים. שני הדגמים הללו הספיקו לעשות דרכם אל הרשת במגוון הדלפות ושמועות מסוגים שונים, בשיאם מצאו דרכם אלינו תמונות הדמיה וקטע וידאו המציגים את שני מכשירי הסדרה עם שינויים מינימליים למדי בהשוואה לדור הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים