המשחק PUBG מוכר למעלה ממיליון עותקים ב-48 שעות על ה-Xbox

הבעיות הטכניות בהשקה על הקונסולה של מיקרוסופט לא עצרו את PUBG מלגרוף למעלה ממיליון שחקנים על הפלטפורמה החדשה בתוך 48 שעות בלבד, כך לפי ברנדן גרין (Brendan Greene), הלוא הוא Playerunknown בכבודו ובעצמו. מחיר המשחק בחנות ה-Xbox הוא 30 דולר, כמו על המחשב האישי, והמשמעות של נתון זה היא ש-PUBG הכניס למעלה מ-30 מיליון דולרים ביומיים הראשונים להשקתו על ה-Xbox. גרין הכריז על ההישג בטוויטר, שם כתב:

למעלה ממיליון שחקנים ניסו את PUBG ב-48 השעות הראשונות להשקה […]. זה מעורר תחושת ענווה, אז תודה לכולכם! זו ההתחלה של הדרך על הקונסולות עבורינו. יש לנו הרבה מה לשפר ולעדכן, במשך החודשים הקרובים, ועם התמיכה שלכם ניצור ביחד משחק נהדר.

המשחק Playerunknown’s Battlegrounds הושק ב-Xbox One בשבוע שעבר, כחלק מתוכנית ה-Game Preview. המשחק הגיע לנתון המרשים למרות השקה בעייתית מעט, שלוותה בכמה קשיים טכניים ובעיות ביצועים. מנכ”ל Xbox פיל ספנסר (Phil Spencer) הודיע בנושא הביצועים הבעייתיים כי הוא נפגש אישית עם הצוות של Bluehole, מפתחת המשחק. “אנו מקבלים את התגובות שלכם ונמשיך לעדכן”, מסר בטוויטר.

מיקרוסופט הכריזה כי היא מחלקת במתנה עותק של PUBG למי שירכוש את המכשיר החדש שלה, ה-Xbox One X, עד סוף השנה. ההטבה זמינה רק באיזורים מסוימים. ה-Xbox One X הושקה בחודש שעבר, ונכון לעכשיו היא הקונסולה החזקה ביותר בשוק. ניתן לקרוא עוד על המכשיר בביקורת שפורסמה לאחרונה בגאדג’טי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים