תמונות יח”צ מודלפות של מכשיר הדגל Nokia 9 חושפות מסך ביחס 18:9

Nokia 9 (הדלפה) Nokia 9 (הדלפה)

אמש (ד’, 20.12) שיתפנו אתכם בפרטים חדשים בדבר מפרטו הטכני של מכשיר הפרימיום הבא למותג נוקיה בפיתוח וייצור חברת HMD Global, הוא כמובן ה-Nokia 9, כפי שאלו הגיחו לרשת דרך משרד התקשורת האמריקאי, FCC. כעת מוצאת דרכה אל הרשת הדלפה חדשה בדמות תמונות יח”צ המציגות, לכאורה, את מכשיר הפרימיום Nokia 9.

בתמונה המודלפת ניתן לראות את המכשיר כשהוא מציע מבנה מלבני מוארך, כאשר בחלקו הקדמי שולט פאנל תצוגה ביחס 18:9. מעל לפאנל התצוגה נמצא מה שנראה כשני חיישני צילום קדמיים – דבר עליו לא שמענו באף לא אחד מן הדיווחים הקודמים בנושא. עוד ניתן לראות כי המכשיר כולל שוליים צנועים למדי ואינו משלב כפתורי ניווט קפסטיביים בחלקו הקדמי.

מלבד הדברים הללו לא ניתן להסיק פרטים רבים מן התמונות המודלפות, כאשר כלל לא ברור, במקרה שאכן המכשיר המוצג הינו סמארטפון מבית נוקיה – האם מדובר ב-Nokia 9 או שמא בדגם אחר עליו עובדת היצרנית בימים אלו. ראוי לציין כי התמונות אינן עומדת בקו אחד מול תמונות מודלפות קודמות, ובהחלט ייתכן כי המכשיר המוצג בה יהיה דגם ה-Nokia 8 2018 עליו שמענו באחד מן הדיווחים הקודמים בנושא.

מפרטו הטכני של ה-Nokia 9 צפוי לפנות לשוק הגבוה ולשלב מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 (או אולי אף Snapdragon 845), זיכרון RAM בסך 4 או 6 גיגה-בייט, 128GB זיכרון אחסון פנימי וסוללה בקיבולת 3,250mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר היא אנדרואיד 8.0 אוראו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים