מכשיר הדגל Huawei Mate 10 Pro מגיע לישראל במחיר 2,999 שקלים

Huawei Mate 10 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei Mate 10 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה היום יבואנית מוצרי וואווי בישראל, חברת אלפא טלקום הנמצאת בבעלותה של אלקטרה צריכה, הושקו שני דגמי סדרת המייט האחרונים של החברה. מכשיר הדגל Huawei Mate 10 Pro יגיע ארצה לצד דגם ה-Mate 10 Lite, בעוד דגם ה-Mate 10 הרגיל לא יעשה דרכו לשוק המקומי. את שני הסמארטפונים החדשים תשיק החברה באופן רשמי ביום חמישי הקרוב, ה-28.12, בצבעים אפור-טיטניום וכחול, כאשר מחיר דגם ה-Mate 10 Pro יעמוד על 2,999 שקלים בעוד מחירו של דגם ה-Mate 10 Lite יעמוד על 1,499 שקלים.

Huawei Mate 10 Pro

דגם הפרו של המייט 10 מבית וואווי הוצג לראשונה בחודש אוקטובר והביא עימו את מסך ה-FullView Display של החברה בפורמט 18:9 החדש, אשר סביבו נמצא שוליים מצומצמים למדי. צג זה הינו מסוג OLED ומגיע בגודל 6 אינץ’ וברזולוציה מירבית של +Full HD בפריסה של 1080×2160 פיקסלים עם יחס ניגודיות גבוה (7000:1) ותמיכה בתקן HDR10.

מבנה המכשיר משלב בין זכוכית המגיעה משני צידיו, כאשר את שתי יריעות הזכוכית מחברת מסגרת העשויה מתכת. המכשיר תומך בתקן IP67 להגנה מפני אבק וכן עמיד בפני מים עד לעומק של מטר בודד ולמשך חצי שעה. כחלק מהשינויים שביצעה וואווי בעיצובו, הסירה זו את שקע האוזניות מהמכשיר.

במפרטו הטכני של המייט 10 פרו ניתן למצוא את מערכת השבבים החדשה ביותר בתוצרת חברת HiSilicon של וואווי, זו ה-Kirin 970, המשלבת מעבד בעל 8 ליבות, ארבע מהן מסוג Cortex-A73 המשמשות לפעולות האינטנסיביות יותר במכשיר ומציעות מהירות שעון מירבית של 2.4GHz וארבע הנותרות הינן מסוג Cortex-A53 המשמשות לפעולות היומיומיות השוטפות ומציעות מהירות שעון מירבית של 1.8GHz. לצד המעבד נמצא את המאיץ הגרפי Mali-G72 בעל 12 ליבות עיבוד גרפי, זיכרון 6GB RAM, אחסון בנפח 128 גיגה-בייט וסוללת 4,000mAh התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה של וואווי, ה-SuperCharge.

Huawei Mate 10 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 10 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בצד הצילום משלבת וואווי בגב המכשיר זוג מצלמות שפותחו בשיתוף פעולה עם חברת Leica ומציעות חיישני 12 ו-20 מגה-פיקסל, הראשון הינו חיישן RGB והשני משמש לצילום תמונות מונוכרום בשחור ולבן. בחלקו הקדמי של המכשיר משלבת החברה מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה-פיקסל. מערך הצילום הכפול בגבו של המייט 10 פרו מציע פוקוס לייזר מהיר בשילוב עם מנגנון זיהוי פאזה לפוקוס אוטומטי (PDAF), מייצב תמונה אופטי (OIS), מפתח צמצם f/1.6 ויכולות בינה מלאכותית המסוגלות לזהות את העצמים המצולמים ולהתאים את הגדרות הצילום אליהם באופן אוטומטי.

הסמארטפון החדש מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 יחד עם ממשק המשתמש המותאם של וואווי, EMUI 8.0, כאשר בחברה משלבים במכשיר אפשרות חיבור למסך חיצוני לשימוש במכשיר כמעין מחשב PC.

Huawei Mate 10 Lite

דגם המייט 10 לייט של החברה נחשף ימים בודדים לאחר שנחשפו הדגמים האחרים בסדרה ומביא עימו מסך ענק בגודל 5.9 אינץ’ בעל רזולוציית +Full HD, כאשר גם כאן מדובר בפורמט התצוגה החדש 18:9.

בצד המפרט הטכני מציע המכשיר את מערכת השבבים Kirin 659, המשלבת מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 במהירות שעון מירבית של 2.36GHz לצד זיכרון 4GB RAM, רכיב אחסון פנימי בנפח 64 גיגה-בייט וסוללת 3,340mAh. דגם ה-Lite משלב שתי מצלמות בגבו, הכוללות חיישני 16 ו-2 מגה-פיקסל, כאשר בחלקו הקדמי נמצא זוג מצלמות סלפי עם חיישני 13 ו-2 מגה-פיקסל.

מערכת ההפעלה המגיעה באופן מובנה עם דגם זה הינה אנדרואיד 7.1 לצד ממשק המשתמש EMUI 5.1.

error


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים