מכשיר אנונימי מבית מייזו צץ ב-TENAA, צפוי להפוך לרשמי כ-Meizu M6S

Meizu M6 Note Meizu M6 Note

השבועות האחרונים לשנת 2017 הביאו עימם מגוון נרחב של דיווחים, שמועות והדלפות, המתייחסים כולם לעבודתה של יצרנית המובייל ואלקטרוניקה הסינית, מייזו, על סמארטפונים חדשים שיציעו פאנל תצוגה בעל שוליים דקיקים. כעת, אתר משרד התקשורת הסיני, TENAA, מספק גושפנקא לעבודתה של החברה על אחד מן הדגמים, שזוכה לשם הדגם M712C/M/Q ועשוי להפוך לרשמי תחת שם המותג Meizu M6S.

על פי TENAA, דגמי M712C/M/Q – שיהוו כולם גרסאות שונות לאותו הסמארטפון (ככל הנראה Meizu M6S) ישלבו פאנל תצוגה בגודל של 5.7 אינץ’, תוך שמירה על מימדים צנועים למדי: 152 מ”מ אורך, 72.54 מ”מ רוחב ועובי של 8.0 מ”מ. מימדים אלו בשילוב עם גודל המסך מביאים ליחס צפייה של 18:9. כמו כן, נחשף כי דגמים אלו ישלבו סוללה בעלת קיבולת של 2,930mAh. מלבד פרטים אלו לא חשף אתר משרד התקשורת הסיני מידע נוסף אודות המכשירים.

האם זהו הסמארטפון הראשון מבית מייזו עם מסך 18:9? (הדלפה)
האם זהו הסמארטפון הראשון מבית מייזו עם מסך 18:9? (הדלפה)

על פי דיווח אחר בנושא, ה-M6S יביא עימו מערכת שבבים מבית סמסונג – Exynos 7872 עליה טרם הכריזה הענקית הקוריאנית. לצד זו נמצא מערך זיכרון הכולל 3 או 4 גיגה-בייט זיכרון RAM ורכיב אחסון פנימי (ייתכן כי ניתן להרחבה) בסך של 32 או 64 גיגה-בייט. מחירו עשוי לנוע סביב 1,000 יואן, הם מקבילים לכ-550 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי.

על ה-Meizu M6S צפויה היצרנית הסינית להכריז במהלך חודש ינואר, אם כי מועד ההכרזה המדוייק אינו ברור בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים