הידאו קוג’ימה: “ב-2018 אכריז על משהו שיפתיע את כולם”

הידאו קוג’ימה, היוצר של סדרת המשחקים המוערכת Metal Gear Solid, הודיע כי הוא מכין לנו הפתעה מיוחדת ל-2018. “סוני אמרו לי שהם אף פעם לא ראו אנשים עובדים בקצב כה מהיר, אז אפשר לומר שהפיתוח של Death Stranding מתקדם היטב”, אמר קוג’ימה, והוסיף כלאחר יד: “אני מתכנן להכריז על משהו ב-2018 שיפתיע את כולם אפילו יותר”.

קוג’ימה הועסק בחברת קונאמי, אותה עזב לאחר מאבק ממושך. לבסוף קוג’ימה הקים סטודיו משלו, Kojima Productions, והחל לעבוד על משחק חדש. הסטודיו נהנה ממימון של סוני, שכמובן מעוניין בבלעדיות על משחקיו המוערכים של קוג’ימה, עבור ה-PlayStation.

בהמשך נחשף כי המשחק עליו קוג’ימה עובד נקרא Death Stranding, בכיכובו של נורמן רידוס (Norman Reedus) המוכר מהסדרה “המתים המהלכים”. לצד שחקנים בעלי שם, קוג’ימה הציג גם טריילרים מרתקים, ומבלבלים כאחד. בטריילרים ניתן לראות קשר כלשהו בין כמה דמויות, תינוקות, חוטים משונים, ואלמנטים שאת החיבור ביניהם נבין – כדרכו של קוג’ימה – רק כשנשחק במשחק עצמו.

הכרזה מעין זו, על “הפתעה” מאת קוג’ימה, הציתה מיד את דימיון הגיימרים. ישנם תכנים רבים אותם הגיימרים היו רוצים לקבל מקוג’ימה – למשל, משחק האימה Silent Hills, גם הוא בכיכובו של נורמן רידוס, שבוטל בטרם עת. כשעדיין היה בקונאמי, קוג’ימה עבד על Silent Hills עם הבמאי המפורסם דל טורו (Guillermo del Toro). הפרויקט זכה להדגמה שניתן להוריד (P.T) והצליח להלהיב את המעריצים עד ההכרזה המאכזבת על ביטולו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים