באג משיקה את Meizu M6 ו-Meizu M6 Note בישראל במחיר התחלתי של 549 שקלים

Meizu M6 Note Meizu M6 Note

אם בעבר זכינו לראות את מכשירי הסמארטפון החדשים של מותג Meizu המוכר עושים דרכם ארצה במהירות מרשימה למדי, לא היה זה המצב עבור דור מכשירי שוק הביניים החדש מבית החברה – דגמי Meizu M6 ו-Meizu M6 Note, שהוכרזו בחודש ספטמבר ואוגוסט של השנה שעברה, בהתאמה, ולא עשו דרכם ארצה עד עתה. אך עדיף מאוחר מאשר אף פעם – וכעת, משיקה יבואנית מוצרי החברה בישראל, רשת באג מולטיסיסטם, את צמד מכשירי סדרת Meizu M6 הצעירה.

בהודעה שמסרה לעיתונות מוקדם יותר היום (א’, 7.1), הודיעה באג כי במהלך השבוע יחלו להגיע לחנויות הרשת דגמי ה-Meizu M6 ו-Meizu M6 Note, בעודם מוצעים לרכישה במחיר המתחיל מ-549 שקלים עבור דגם ה-M6 בגרסת הבסיס הכוללת 2GB RAM ו-16GB זיכרון אחסון. עבור גרסת 3GB RAM ו-32GB אחסון של ה-M6 יתבקשו הלקוחות לשלם 699 שקלים.

ה-Meizu M6 מציע למשתמשיו קווי עיצוב משודרגים בהשוואה לקודמו, בעודו כולל מבנה מתכת מלא המתעגל מגבו אל חלקו הקדמי. מתחת למכסה המנוע נמצא מפרט צנוע, הכולל: צג LCD בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית 720p, מערכת שבבים מדגם MT6750 של מדיה טק, מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ומצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל. על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט, והוא יונע באמצעות סוללת 3,070mAh.

Meizu M6
Meizu M6

בגין רכישת דגם שוק הביניים Meizu M6 Note, המהווה לסמארטפון הראשון מבית היצרנית עם שבב עיבוד מבית קוואלקום ולדגם השני בפיתוחה עם מערך צילום כפול המוטמע בגבו, יתבקשו הלקוחות לשלם מחיר התחלתי של 799 שקלים עבור גרסה בעלת 16GB אחסון ו-3GB RAM. גרסה יוקרתית יותר, הכוללת 3GB RAM ו-32GB אחסון תעלה 949 שקלים, בעוד הגרסה שמציעה 4GB RAM ו-64GB אחסון תעלה 1,099 שקלים.

ה-Meizu M6 Note כולל מפרט עוצמתי יותר, המשלב: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 625 בעלת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz ומערך צילום כפול המוטמע בגבו ומשלב שני חיישנים ברזולוציית 12 ו-5 מגה פיקסל כמו גם פלאש LED בעל 4 נורות נפרדות. מצלמת הסלפי הקדמית מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל וממוקמת מעל למסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD.

מערך הזיכרון של המכשיר זמין בישראל במגוון וריאציות, החל מ-3GB RAM ל-4GB RAM בכל הנוגע לזיכרון פעולה, ובין 16GB ל-64GB בכל הנוגע לרכיב האחסון הפנימי. גם במייזו M6 נוט נמצא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1, אלא שהפעם המכשיר ינוע באמצעות סוללה בקיבולת מרשימה של 4,000mAh.

Meizu M6 Note
Meizu M6 Note


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים