הדלפה חדשה מתיימרת לחשוף את ה-Xiaomi Mi Max 3 עם 2 מצלמות בגבו

Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max 2

לפני קצת יותר משבעה חודשים, במהלך חודש מאי של השנה שחלפה, הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, על הדור השני לפאבלט שוק הביניים בפיתוחה, ה-Mi Max 2, ומאז הספיק זה לצאת מגבולות סין ולעשות דרכו לשווקים שונים ברחבי העולם. כעת, מתחילות ההדלפות אודות ממשיך דרכו, ה-Xiaomi Mi Max 3, לתפוס תאוצה, ושמועות טריות שמצאו דרכן אל הרשת מתיימרות לחשוף פרטים חדשים בעניינו.

ההדלפה הראשונה בנושא מגיעה בדמות תמונה המתיימרת להציג את גב ה-Mi Max 3, כשהוא כולל מערך צילום כפול ומוצע ב-3 צבעים – שחור, כחול וסגול. עם זאת, אמינותו של מקור התמונה אינה כה גבוהה ולא היינו ממהרים לסמוך על זו במאת האחוזים, אם כי אכן ישנה סבירות גבוהה כי שיאומי תביא את מערך הצילום הכפול שבייצורה גם לסדרת Mi Max.

השמועה השנייה בנושא מתיימרת לחשוף מידע הנוגע למפרטו הטכני של הפאבלט השלישי בסדרה. לטענת זו, ה-Xiaomi Mi Max 3 יביא עימו פאנל תצוגה בגודל 6.99 אינץ’ ביחס 18:9 (ככל הנראה ברזולוציית Full HD Plus). כמו כן, מוסרת השמועה כי מעל לפאנל התצוגה נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל, ואילו מתחת למכסה המנוע ישולבו 3 או 4 גיגה-בייט RAM כמו גם 64 או 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי.

מערך הזיכרון הנ”ל עשוי להגיע לצד מערכת שבבים בשם Snapdragon 635 עליה טרם הכריזה קוואלקום, כאשר את מפרט המכשיר תניע סוללה בעלת קיבולת הנעה סביב 5,000mAh. מחיר המכשיר יעמוד על כ-1,699 יואן סיני, הם מקבילים לכ-920 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים