בכיר בסוני מובייל מבטיח: בקרוב תראו סמארטפון עם מסך OLED ברזולוציית 4K

צילום: גאדג’טי

ענקית הצילום ואחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות בעולם, סוני, מתכננת להציג בעתיד סמארטפון המגיע עם מסך OLED ברזולוציית 4K UHD, כך חושף היטושי אוסאווה (Hitoshi Osawa), בכיר בחטיבת המובייל של סוני באירופה, במסגרת ראיון לאתר הרוסי Ferra.

על פי דבריו של אוסאווה, המתפקד כסגן נשיא לחווית משתמש (UX) בסוני מובייל, בענקית הטכנולוגיה היפנית משקיעים בפיתוח צגי OLED ו”בקרוב” אנו נוכל לראות סמארטפונים עם פאנל תצוגה מסוג OLED וברזולוציית 4K – זאת בפעם הראשונה איי פעם בשוק המובייל. מלבד זאת, לא חושף בכיר החברה איזה סמארטפון יהיה הראשון שיגיע עם הצג המרשים.

מתוך דברי היטושי הוסאווה (Hitoshi Osawa), סגן נשיא לחווית משתמש (UX) בסוני מובייל, בתרגום חופשי לעברית:

כל מה שאני יכול להגיד זה שאנו משקיעים כסף בצגי OLED. ובקרוב מאוד תוכלו לראות צג OLED 4K במכשירי מובייל, מה שעד עתה כלל לא היה קיים. הצעד הבא הוא 4K OLED ואתם בהחלט לא תתאכזבו.

נזכיר כי סוני הייתה הראשונה להציג סמארטפון בעל מסך LCD ברזולוציית 4K, ונראה כי זו מתכננת להיות הראשונה שתציג פאנל OLED ברזולוצייה דומה. עם זאת, לא ברור מתי בדיוק תוכל החברה לבצע זאת. אפשרות סבירה בהחלט היא שסוני תבחר בתערוכת MWC 2018 הקרובה להציג מוצר מסוג זה, שכן שם צפויה החברה להציג את מכשיר הדגל הבא בייצורה, ה-Xperia XZ Pro או Xperia XZ2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים