הולכת אחרי העדר: מכשיר הדגל הבא של סוני עשויה להגיע ללא שקע אוזניות

צילום: גאדג’טי

בעוד קצת יותר מחודש, כחלק מתערוכת המובייל והסלולר השנתית הגדולה ביותר בעולם, MWC 2018, צפויה ענקית הצילום ויצרנית הסמארטפונים היפנית, סוני, להציג את דור מכשירי הדגל הבא פרי פיתוחה. סדרת הדגל הבאה, שצפויה לקבל את אחד מן השמות Sony Xperia XZ2 או Xperia XZ Pro, עשויה להגיע למשתמשיה ללא שקע 3.5 מ”מ לחיבור אוזניות. כך עולה מתוך מידע חדש המתגלה דרך אתר האינטרנט של משרד התקשורת האמריקאי (FCC).

על פי המידע שחושף משרד התקשורת האמריקאי, סמארטפון חדש מבית סוני ששמו המסחרי אינו ידוע, יוותר על שילובו של שקע 3.5 מ”מ, ובמקומו ייתכן כי תציע החברה מתאם ומפצל מ-USB Type-C למחבר 3.5 מ”מ וכן לחיבור Type-C, מה שיאפשר להטעין את המכשיר ולהאזין למוזיקה בו זמנית. לא ברור האם סוני מתכוונת להציע את מתאם זה באריזת המכשיר או שמא תחליט למכור אותו בנפרד ולגבות עליו תשלום נוסף.

מסמכי ה-FCC ממשיכים בחשיפתם ומציינים כי המכשיר הנ”ל יציע למשתמשיו את המימדים הבאים: 152.79 מ”מ אורך ו-72.42 מ”מ רוחב, זאת בעודו משלב פאנל תצוגה בגודל 5.7 אינץ’. בהתאם לכך ואף על פי שלכאורה לא יהיה זה הסמארטפון בעל השוליים הדקים ביותר שראינו, אלו צפויים להיות צנועים יותר משמעותית ממה שהתרגלנו לראות מסוני – מה שמגביר את ההערכה כי המכשיר שהוצג ב-FCC הוא למעשה מכשיר הדגל הבא של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים