כנס המפתחים Google I/O 2018 יחל ב-8 במאי, Android P בדרך

עוגת אננס תמונה: Google

כנס המפתחים של חברת גוגל לשנת 2018 יחול בין התאריכים 8-10 במאי בקליפורניה, כך חשפה היום (ד’) החברה דרך אוסף חידות שהחל בעמוד הטוויטר שלה והסתיים באתר Google I/O 2018, בו ניתן למצוא גישה למפות גוגל בהן ניתן לסייר ולמצוא רמזים אודות הכנס.

כנס ה-I/O הבא של החברה נערך קרוב לשנה לאחר קיומו של כנס I/O 2017, שהחל ב-17 במאי ובו הוצגה לראשונה Google Assistant על גבי מכשירי אייפון, מידע נוסף על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו, גרסה “חסכונית” של מערכת ההפעלה מבית גוגל העונה לשם Android Go, שירות החיפוש הויזואלי Google Lens ועוד.

גם השנה צפויה גוגל להציג פרטים חדשים על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה למכשירי סמארטפון, זו ככל הנראה תיקרא אנדרואיד 9 (אלא אם גם בגוגל, כמו במיקרוסופט ואפל, יחליטו לוותר על הספרה 9). הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה צפויה לקבל את הייצוג של האות “P”, כאשר רמז ראשון שסיפקה גוגל מציג תמונה של עוגה עם אננס (Pineapple) מעליה (ראו תמונה בראש הכתבה).

רמז נוסף שסיפקה החברה מעיד על כך שהשקתה הרשמית של הגרסה הסופית של אנדרואיד 9 תגיע ב-5 באוגוסט, זאת לאחר שבשנה שעברה הושקה אנדרואיד 8.0 אוראו ב-21 באוגוסט. ועם זאת, גוגל לא צפויה להמתין עד חודש מאי לחשיפתה של הגרסה הבאה של אנדרואיד. בשנה שעברה השיקה גוגל גרסה מוקדמת של Android Oreo כבר בחודש מרץ, כך שגם השנה אנו מצפים לראות מידע ראשוני אודות Android P עוד לפני כנס המפתחים במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים