מארוול חושפת טריילר ראשון לסרט “אנט-מן והצרעה” – גיבורים אמיתיים, לא בגודל אמיתי

מתוך “אנט-מן והצרעה” (תמונה באדיבות מארוול)

אולפני מארוול (Marvel) פרסמו טריילר רשמי מלא ראשון לסרט אנט-מן והצרעה (Ant-Man and the Wasp) שיגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-6 ביולי. אנט-מן והצרעה הוא הסרט השני בסדרה ומגיע כהמשך לסרט “אנט-מן” משנת 2015, שהציג את גיבור העל קטן המימדים לראשונה. הפעם השניה בה ראינו את אנט-מן הייתה בתפקיד אורח בסרט “קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים” ואילו כעת מגיעה הופעתו השלישית על המסך הגדול.

בטריילר אנו רואים כי ההומור יהווה חלק בלתי נפרד גם בסרט החדש, אותו יובילו זו פעם נוספת פול ראד (Paul Rudd) כ”סקוט לאנג” \ “אנט-מן”, אוונג’לין לילי (Evengeline Lilly) כ”הופ” \ “הצרעה” ומייקל דאגלס (Michael Douglas) כ”דוקטור האנק פים”.

בסרט החדש מצטרפת הופ ואן דיין (אוונג’לין לילי) לסקוט לאנג כ”צרעה”, זאת באמצעות חליפה שקיבלה מאביה, האנק פים (דאגלס) עוד בסוף הסרט הראשון. יחד, ינסו אנט-מן והצרעה לשתף פעולה נגד נבל חדש בדמותה של “רוח” (Ghost), אותה תגלם בסרט האנה ג’ון-קאמן (Hannah John-Kamen).

בדומה לטכנולוגיה העומדת מאחורי פיתוח חליפותיהם של אנט-מן והצרעה, את זה הוביל האנק פים, גם “רוח” משתמשת בידע מתקדם בטכנולוגיה על מנת לבנות חליפה משלה. בספרי הקומיקס של מארוול ניחנת דמותה של גוסט ביכולות שונות, בהן יכולת להתממשק עם מוצרי מחשוב, להסתיר את עצמה מהסביבה ועוד, תוך שהיא רודפת בעיקר אחרי אנשי עסקים כמו טוני סטארק אשר את ארגונם היא מנסה להפיל.

שחקנית חיזוק נוספת לצוות של אנט-מן עשויה להיות אימה של הופ, אותה תגלם בסרט החדש מישל פייפר (Michelle Pfeiffer). שחקנים נוספים שיופיעו באנט-מן והצרעה הם ג’ודי גריר (Judy Greer) בתפקיד גרושתו של סקוט, מייקל פניה (Michael Pena) בתפקיד לואיס, חברו של סקוט, ולורנס פישבורן (Laurence Fishburne) שיופיע בתור ד”ר ביל פוסטר, הידוע גם כגוליית, גיבור על שיכול להגדיל את גופו כרצונו בעקבות נסיוב מיוחד אותו פיתח מהטכנולוגיה של פים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים