וואווי תקיים אירוע הכרזה ב-27 במרץ, תציג את סדרת Huawei P20

Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בשנה שעברה הציגה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, וואווי, את סדרת הדגל P10 במסגרת תערוכת MWC 2017, אולם השנה בחרה החברה שלא להציג את דור ההמשך כחלק מפעילותה בתערוכת המובייל MWC 2018. כעת, זמן לא רב לאחר שידיעה זו עלתה ממידע מתוך האתר הרשמי של התערוכה, משחררת היצרנית הזמנות לקראת אירוע הכרזה אותו תקיים בפריז, צרפת, בתאריך ה-27 במרץ, יום שלישי, ובמרכזו עשויה לחשוף את סדרת Huawei P20.

דיווחים שפורסמו ביממה האחרונה במגוון אתרי טכנולוגיה מסביב לעולם מציינים כי וואווי תחשוף באירוע ההכרזה את סדרת ה-P20, אך בהזמנה שקיבלו לא מצויינת התייחסות ספציפית למכשירי סדרה זו.

הצצה לאחור

סדרת הדגל הבאה מבית וואווי, ששמה נמסר באישור רשמי למחצה לקראת סוף השנה שעברה, צפויה להכיל 3 דגמים שונים: Huaewi P20, Huawei P20 Plus ו-Huawei P20 Lite, זאת כדור ההמשך לסדרת P10 ובניגוד להערכה כי שם המותג למכשירי הסדרה יהיה P11. בזמן שההכרזה על הסדרה תתרחש בסוף חודש מרץ הקרוב, ההשקה תתרחש, כך על פי מפת הדרכים של החברה לשנת 2018, עוד במהלך הרבעון השני של השנה, בין אפריל ליוני השנה.

על פי הדיווחים הקודמים בנושא, אחד או יותר מדגמי סדרת ה-P20 יציעו מסך רחב בעל חריץ הדומה לזה שמגיע עם אייפון X, כאשר גודלו עשוי לעמוד על 6.01 אינץ’ (ייתכן כי יהיה מדובר בדגם ה-P20 Plus). רזולוציית המסך, לפי אותו דיווח, תעמוד על 2440X1080 פיקסלים. הדלפה קודמת בנושא העידה כי יחס הצפייה של המסך יעמוד על 18.7:9. מתחת למכסה המנוע צפויים דגמי ה-P20 ו-P20 פלוס להכיל את מערכת השבבים בעלת יכולות הבינה המלאכותית Kirin 970, אותה מציע מכשיר הפרימיום Mate 10 Pro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים