אסוס תקיים אירוע הכרזה ב-27 בפברואר, תחשוף את סדרת ZenFone 5

הזמנה למסיבת עיתונאים של ASUS ב-MWC 2018 תמונה: ASUS

ענקית המחשוב ויצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, חברת אסוס (ASUS), שולחת הזמנות לקראת אירוע הכרזה אותו תקיים בתאריך ה-27 בפברואר, יום שלישי, זאת במסגרת תערוכת הטכנולוגיה, הסלולר והמובייל השנתית שבברצלונה, MWC 2018. באירוע ההכרזה תציג היצרנית המוכרת את הדור הבא של מכשירי הדגל בייצורה: סדרת Asus ZenFone 5.

את הערכות אלו בדבר השקת סדרת זנפון 5 מאשר גם טיזר שחשפה היצרנית לקראת אירוע ההכרזה, בו נראית הספרה 5 לצד התיוג: “BackTo5“. עוד ניתן לראות בטיזר את לוגו סדרת Qualcomm Snapdragon, מה שכמובן מאשר את העובדה כי מתחת למכסה המנוע יציעו דגמי הסמארטפונים החדשים אותם תציג ASUS מערכת שבבים מבית היצרנית האמריקאית, אם כי הדגם הספציפי עימם יגיעו אינו ידוע. לקראת האירוע הקימה החברה עמוד ייעודי באתר האינטרנט שלה, שם מוצגת ספירה לאחור לקראת המועד הנ”ל.

אירוע ההכרזה, במקרה שאכן תחשוף בו אסוס את סדרת זנפון 5, מגיע בהפתעה די גמורה, שכן סדרת ZenFone 4 נחשפה לפני כחצי שנה בלבד – בסוף חודש אוגוסט של השנה שעברה. אז, הציגה היצרנית את הסדרה עם למעלה מ-6 דגמים שונים. עם זאת, ואף על פי ששוק הסלולר כבר היה בשיאו של טרנד המסכים הרחבים ביחס 18:9, אף לא אחד מדגמי הסדרה הציע פאנל שכזה. בהתאם לכך, בהחלט ייתכן כי סדרת הדגל החדשה תגיע ותתקן את היעדר הפיצ’ר הנ”ל, שהופך אט אט לסטנדרט החדש בשוק.

נכון לרגעים אלו לא ברור כמה מכשירים תציע סדרת Asus ZenFone 5 וכן מה יהיה מפרטם הטכני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים