משתמשים מדווחים על תקלה במענה לשיחות במכשירי iPhone X

iPhone X (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) iPhone X (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

דיווחים המגיעים מתוך קהילות התמיכה של אפל מעידים על כך שחלק ממשתמשי מכשירי ה-iPhone X של החברה חווים תקלה בניסיון מענה לשיחות. על פי דיווחי המשתמשים, בעת קבלת שיחה נכנסת מתחיל הטלפון לצלצל אך אפשרות המענה לא מופיעה על המסך לזמן ממושך שנע בין 6-10 שניות, מה שמונע מענה לשיחה.

באפל לא התייחסו לנושא באופן ספציפי, אך במענה למספר פניות ציינה החברה כי היא העניין נבדק. בשלב זה לא נראה כי קיים תיקון מהיר לבעיה, כאשר משתמשים דיווחו שפתרונות שונים שהוצעו בקהילות התמיכה של אפל מאפשרים לבעיה להיעלם לזמן קצר, אך זו שבה במהרה.

מבט מהיר לקהילות התמיכה של אפל מעיד על כך שלא מדובר בבעיה רחבת היקף, אם כי מאות משתמשים כבר דיווחו עליה עבור מכשירים מדגמים שונים. התייחסות לתקלה מצד המשתמשים החלה עוד לפני מספר חודשים, בסמוך להשקתו הראשונית של המכשיר, כאשר משתמש אחד דיווח על תקלה דומה במכשיר ה-iPhone 6 שלו וזכה לתגובות בודדות שמאשרות את התקלה במכשירי iPhone X.

בסוף השבוע האחרון חשפה אפל כי מכרה 77.3 מיליון מכשירי אייפון במהלך הרבעון שחתם את שנת 2017, תוך שהיא מציגה תוצאות שיא ועליה של 13% בהכנסות ממכשירי האייפון משנה לשנה. מנכ”ל החברה, טים קוק, התייחס באופן ספציפי להצלחה של מכירות דגם ה-iPhone X שהושק בנובמבר 2017 וציין כי מכשיר זה היה הנמכר ביותר מבין מכשיריה בכל שבוע מאז השקתו.

במידה שנתקלתם בתקלה, נשמח אם תספרו לנו על כך בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים