עונה 2 של ווסטוורלד מגיעה באפריל – צפו בטריילר

מתוך “ווסטוורלד” (תמונה באדיבות HBO)

רשת HBO הפיצה טריילר חדש לעונה 2 של הסדרה ווסטוורלד לקראת עלייתה לאוויר בחודש אפריל. את הטריילר כתב ג’ונתן נולאן, יוצר הסדרה מבוקש (Person of Interest) ואחד מיוצרי ווסטוורלד, וחלק מהקטעים המופיעים בו צולמו במיוחד עבור הטריילר ועשויים שלא להופיע בסדרה עצמה.

את הטריילר מקריינת ברקע דמותה של דולורס אברנת’י, אותה מגלמת בסדרה אוון רייצ’ל ווד (Evan Rachel Wood). דולורס מספרת כי “את העולם הזה בנינו יחד, עולם בו חלומות מתגשמים”, זאת תוך התייחסות לעולם הבובות (מארחים) של ווסטוורלד שהוצג בעונה הראשונה כמקום בילוי לאנשים שרוצים לחוות חוויות מרגשות שאינם יכולים לחוות בעולם האמיתי.

מכאן והלאה עובר הטריילר שינוי של 180 מעלות ומציג את הצד השני של עולם ווסטוורלד, זה עימו הסתיימה העונה הראשונה של הסדרה. דולורס מתייחסת להפיכה שהובילו כמה מהמארחים בעונה הקודמת ומציינת בדבריה כי “חיינו תחת החוקים שלכם די והותר, אנחנו יכולים להציל את העולם הזה. אנחנו יכולים לשרוף אותו כליל ולבנות מהאפר לבנות עולם חדש – העולם שלנו“.

פרט לדולורס, בעונה החדשה יחזרו הדמויות שלמדנו להכיר עוד בעונה הקודמת, ביניהן המארחת מייב, אותה מגלמת ת’נדי ניוטון (Thandie Newton), טדי בגילומו של ג’יימס מרסדן (James Marsden), ברנרד, אותו מגלם ג’פרי רייט (Jeffrey Wright) וגם האיש בשחור, אשר את דמותו יחזור לגלם אד האריס (Ed Harris).

עונה 2 של ווסטוורלד תגיע לרשת HBO ב-22 באפריל ושידורה צפוי להגיע במקביל גם לרשתות השונות בישראל: HOT, Yes, סלקום TV ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים