Nokia 7 Plus דולף לרשת עם מסך 6 אינץ’ ביחס 18:9

נוקיה 7 פלוס (הדלפה) נוקיה 7 פלוס (הדלפה)

לפני קצת יותר משבוע שיתפנו אתכם במידע ראשוני אודות סמארטפון חדש למותג נוקיה עליו עובדת חברת HMD Global, זהו דגם ה-Nokia 7 Plus. כעת, דרך הדלפה חדשה שמגיעה מסין, אנו זוכים לקבל הצצה ראשונה אל עיצוב המכשיר ואלמנטים רבים ממפרטו הטכני. בין הפרטים החדשים מתגלה כי הנוקיה 7 פלוס עשוי להיות הסמארטפון הראשון מבית החברה שיציע מסך בעל יחס צפייה של 18:9.

על פי ההדלפה החדשה, ניתן לראות כי ה-Nokia 7 Plus יציע למשתמשיו קווי עיצוב מוכרים, ובראשם גב אלומניום המתעגל אל זכוכית 2.5D הממוקמת בחלקו הקדמי של המכשיר. על גב המכשיר נמצא מערך צילום כפול בעל עדשות Zeiss, כאשר שני החיישנים יגיעו ברזולוציית 12 ו-13 מגה פיקסל – האחד חיישן בעל זווית צילום רחבה והשני משלב עדשת טלפוטו. מתחת למערך הצילום נמצא קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

בחלקו הקדמי של הסמארטפון ימוקם פאנל תצוגה בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus, שתספק יחס צפייה של 18:9 כראוי למגמה הגוברת בשוק הסלולר. מעל למסך תשולב מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם תמיכה בפיצ’ר הצילום Bothie המאפשר לצלם תמונה מן המצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית בחלוקה שווה על גבי המסך.

נוקיה 7 פלוס (הדלפה)
נוקיה 7 פלוס (הדלפה)

מתחת למכסה המנוע, כפי שהעיד מבחן הביצועים שפורסם בסוף החודש שעבר, נמצא מערכת שבבים מדגם Snapdragon 660 בשילוב עם 4GB RAM וזיכרון אחסון פנימי בקיבולת 64 גיגה-בייט. סוללת המכשיר, שתגיע בקיבולת שאינה ברורה, תתמוך בטעינה מהירה שתבוצע דרך שקע USB Type-C. מערכת ההפעלה שתרוץ על הנוקיה 7 פלוס ישירות מן הקופסה היא אנדרואיד 8.0 אוראו.

על ה-Nokia 7 Plus עשויה החברה להכריז במסגרת אירוע ההכרזה המתוכנן ל-MWC 2018, בתאריך ה-25 בפברואר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים