סמסונג החלה בהפצת עדכון אנדרואיד 8 לדגמי Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אחרי תקופה ממושכת למדי בבטא, החלה היום (ה’) סמסונג בהפצת עדכון גרסה עבור מכשירי ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus אשר כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו מבית גוגל. עדכון הגרסה יופץ תחילה לחברי תכנית הבטא של החברה, ובהמשך צפוי להגיע גם לשאר המשתמשים, כאשר דיווח ראשוני מעיד כי העדכון מגיע תחילה למכשירים בגרמניה. למכשירים שנרכשו בישראל עדיין לא ידוע מתי תחל סמסונג להפיץ את העדכון.

העדכון החדש למכשירי סדרת ה-Galaxy S8 מגיע קרוב לחצי שנה לאחר שהחלה גוגל בהפצתה של מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 ומביא עימו את ממשק המשתמש Samsung Experience 9.0 המעודכן של החברה וגם את עדכון האבטחה האחרון שהפיצה גוגל.

בין השינויים שצפויים המשתמשים בזוג המכשירים לראות לאחר העדכון לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה נמצא שדרוג ליכולות הפעולות המהירות מאייקונים של אפליקציות על גבי מסכי הבית, אלו יאפשרו כעת ביצוע פעולות מהירות היישר ממסך הבית. עדכון נוסף יציע אפשרות לדחיית התראות נכנסות (Snooze) מאפליקציות למכשיר, את אלו ניתן יהיה לתזמן לתזכורת נוספת בזמן מסוים בעתיד או להדביק לראש הרשימה (Pinned Notifications).

עדכונים ויזואלים שונים יופיעו גם הם לאורכו ולרוחבו של ממשק המשתמש המעודכן של סמסונג, אלו כוללים התאמת עיצובי השעון המופיע במסך הנעילה לצבעי הרקע שבחרתם למסך הנעילה, אפשרות הגדרת צבעים מעודכנת לספריות אפליקציות, שינויים קלים באפליקציית ההגדרות, ערכות נושא וסרגלי כלים חדשים למקלדת המובנית (כולל סרגל לשילוב גיפים בהודעות) ועוד.

אם אתם חברים בתכנית הבטא של סמסונג וכבר קיבלתם את העדכון הסופי לאנדרואיד 8.0 בדגמי הגלקסי S8, נשמח שתספרו לנו בתגובות על פיצ’רים חדשים ועל יציבות המערכת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים