הוכרז: Xiaomi Redmi Note 5 Pro – עם מסך 5.99 אינץ’ ומצלמת סלפי 20 מגה-פיקסל

Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi) Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)

רגע לפני שמגיעה תערוכת המובייל השנתית MWC בברצלונה, מפתיעה חברת שיאומי עם הכרזה על המכשיר הבא בסדרת שוק הביניים הפופולרית “רדמי נוט” ומציגה דגם חדש ומתקדם, ה-Xiaomi Redmi Note 5 Pro. הדגם החדש מציג מסך ענק בעל שוליים דקים מבעבר ועיצוב המזכיר את זה של ה-iPhone X, לפחות בחלקו האחורי, אם כי בשיאומי בחרו בשילוב מתכת בכל חלקי המכשיר, בניגוד לזכוכית באייפון של אפל.

בחלקו הקדמי של ה-Redmi Note 5 Pro ניתן למצוא פאנל מסך IPS בגודל 5.99 אינץ’ בפורמט 18:9 וברזולוציית תצוגה Full HD Plus בפריסה של 1080×2160 פיקסלים, אשר יוצרת צפיפות של 403ppi. בשיאומי חושפים כי המסך מציעה יחס ניגודיות של 1000:1 וכי תצפה אותו זכוכית מגן Gorilla Glass בתצורת 2.5D.

מעל המסך ניתן למצוא מצלמת סלפי בעלת רזולוציה גבוהה למדי של 20 מגה-פיקסל עם חיישן שיצלם פיקסלים בגודל 1 מיקרון ויציע מפתח צמצם f/2.2. לצד המצלמה ניתן למצוא פלאש קדמי, ובשיאומי מציינים כי המצלמה מסוגלת לבצע הפרדה בין מושא הצילום ובין הרקע לשם צילום תמונות פורטרט.

בחלקו האחורי של הרדמי נוט 5 פרו משלבת שיאומי קורא ביומטרי של טביעות אצבע, ועל חלקו העליון השמאלי של גב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום כפול, כאשר בין זוג המצלמות נמצא פלאש LED. זוג המצלמות בגב המכשיר מציעות חיישני 12 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל, כאשר אלו מציעים מפתח צמצם f/2.2 ו-f/2.0, בהתאמה.

Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)
Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)

מתחת למכסה המנוע משלב המכשיר את פלטפורמת העיבוד החדשה Snapdragon 636 מבית קוואלקום, אשר מיוצרת בתהליך 14nm ובה ניתן למצוא מעבד 8 ליבות בתדר מירבי של 1.8Ghz ואת המאיץ הגרפי Adreno 509. לצד המעבד נמצא ב-Redmi Note 5 Pro זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4 או 6 גיגה-בייט מסוג LPDDR4x ורכיב אחסון מהיר מסוג eMMC 5 בנפח 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה עד 128 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס microSD.

הסמארטפון החדש של שיאומי מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה Android 7.1.2 תחת ממשק MIUI 9 וסוללת 4,000mAh, ובחברה לא מוותרים על מחבר 3.5 מ”מ לאוזניות ועל חיישן אינפרה אדום שיגיעו עם המכשיר. תמיכה בבלוטות’ 5.0 ו-WiFi 802.11ac נוכחת אף היא בדגם זה יחד עם תוספת של פתיחת הנעילה באמצעות זיהוי פנים.

מחיר וזמינות

דגם ה-Redmi Note 5 Pro מגיע בארבעה צבעים: שחור, זהב, ורוד וכחול ויהיה זמין עבור השוק ההודי החל מה-22 בפברואר. הסמארטפון מגיע בשני דגמים, האחד מציע זיכרון 4GB RAM ונפח אחסון של 64GB במחיר של 13,999 רופי (כ-770 שקלים לפני שקלול מיסים) ואילו השני מציע זיכרון 6GB RAM ונפח אחסון של 64GB במחיר של 16,999 רופי (כ-940 שקלים לפני מיסים).

Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)
Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים