מכשירי OnePlus 5T מגיעים לישראל ביבוא רשמי

OnePlus 5T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) OnePlus 5T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מכשיר הדגל האחרון של חברת וואן-פלוס נחשף עוד בנובמבר של השנה שעברה, וכבר הספיק להציף את השוק המקומי דרך יבוא מקביל ואישי. כעת, מושקים שני הדגמים של ה-OnePlus 5T ביבוא רשמי ובאחריות לשנה של מעבדות DCS, כאשר דגם ה-64GB של המכשיר מגיע במחיר 2,340 שקלים ודגם ה-128GB מוצע במחיר של 2,540 שקלים. שני המכשירים הופיעו למכירה באתר KSP מוקדם יותר השבוע.

מכשירי ה-OnePlus 5T מגיעים עם מסך בפורמט 18:9 עם תצוגה בגודל 5.99 אינץ’ ברזולוציית Full HD Plus בפריסה של 1080×2160 פיקסלים, כאשר מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 835 מבית קוואלקום הכוללת מעבד בעל 8 ליבות בתדר מירבי של 2.45GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 540.

הסמארטפון מוצע בשני דגמים, השונים ביניהם בזיכרון הפעולה (RAM) ובנפח האחסון בלבד. הדגם הזול יותר מציע זיכרון של 6GB RAM עם רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט בעוד הדגם היקר יותר מציע זיכרון 8GB RAM ונפח אחסון של 128 גיגה-בייט. שני המכשירים משלבים סוללה בעלת קיבולת 3,300mAh ותמיכה בטעינה המהירה Dash Charge באמצעות מטען ייעודי של החברה. בעמודי המוצרים באתר KSP מציינת החברה כי מטען זה מגיע כחלק מהאריזה, כך שנוכל להעריך כי כלל המכשירים ביבוא הרשמי בחנויות השונות יגיעו עם מטען זה גם כן (מומלץ לבדוק זאת לפני רכישה).

בצד הצילום ניתן למצוא זוג מצלמות בגב מכשירי ה-OnePlus 5T, האחת מציעה חיישן 20 מגה-פיקסל והשנייה חיישן 16 מגה-פיקסל. מצלמות אלו מאפשרות בחירה בין צילום במצב רגיל ובין מצב “זום פי 2”. בחלק הקדמי של הסמארטפון ניתן למצוא מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל.

את דגמי ה-OnePlus 5T השיקה החברה עם מערכת ההפעלה OxygenOS המבוססת על אנדרואיד 7.1, אך לאחרונה החלה וואן פלוס בהפצת עדכון לגרסת אנדרואיד 8.0. נוכל לאשר כי המכשיר אותו קיבלנו לסקירה קיבל בימים האחרונים את עדכון זה וכעת מריץ את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה.

*תודה לתומר על הדיווח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים