הודלף: זהו ה-LG G7 – עם מסך נטול שוליים מסוג +MLCD וחריץ בולט

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לפני שנה בדיוק הציגה בפנינו יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, LG, את סדרת מכשירי הדגל LG G6, זאת במסגרת תערוכת MWC 2017, אך השנה בחרה החברה שלא להציג את דור ההמשך בסדרה במסגרת תערוכת הסלולר השנתית, MWC 2018. עם זאת, הדלפה חדשה וראשונה מסוגה, המגיעה אלינו מטעם כתב הטכנולוגיה גיא לוי דרך אתר Ynet, מתיימרת לחשוף לעולם בפעם הראשונה את מכשיר הדגל הבא מבית LG, כפי שזה לכאורה הוצג באירוע סגור לשותפיה העסקיים של היצרנית בתערוכה הסלולר שבברצלונה.

הדלפתו של אתר Ynet מגיעה בדמות צמד תמונות וקטע וידאו קצרצר המציגים את סמארטפון הדגל הבא של LG, שנראה כי הוא מכונה בשם LG G7 – זאת חרף הודעת החברה בדבר שינוי באסטרטגיית המיתוג וכן בניגוד לדיווחים והדלפות קודמות בנושא.

כפי שניתן לראות בתמונות המכשיר המודלפות (מצורפות מתחת לפסקה זו), ה-LG G7, אם כך תחליט החברה למתג אותו גם כשיהפוך לרשמי, יביא עימו מערך שינויים משמעותי למדי בהשוואה לקודמו. ראשית, פאנל התצוגה שלו ימתח עוד יותר לגבולות המבנה הפיזי שלו, כאשר בחלקו העליון של המסך נמצא חריץ (Notch) המוכר לנו ממכשיר אייפון X של אפל. בחריץ זה תשולב מצלמה ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה.

LG G7, הדלפה (צילום: גיא לוי, Ynet)
LG G7, הדלפה (צילום: גיא לוי, Ynet)

פאנל המסך של המכשיר, מעיד הדיווח, יגיע ברזולוציית 4K UHD Plus (או: 3120X1440 פיקסלים), שתביא ליחס מסך של 19.5:9, זאת בניגוד ליחס 18:9 במכשירי הדגל האחרונים של LG. צג זה, יש לציין, מכונה בשם +M ומגיע מסוג LCD, כך שייתכן ומדובר באותו צג MLCD Plus עליו דיבר אוון בלאס בהדלפתו האחרונה בנושא. על המסך תגן זכוכית מעוגלת, שתתמזג אל מסגרת עשויה אלומיניום או מתכת מסוג אחר.

מצידה השני של מסגרת המכשיר נמצא יריעת זכוכית נוספת, ועליה ימוקמו מערך הצילום הראשי של המכשיר, שישלב שני חיישנים ברזולוציית 16 מגה פיקסל כל אחד וכן קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. כמו כן, נראה כי הקורא הביומטרי יחדול מלתפקד ככפתור נעילה/כיבוי, שכן מצידו הימני של הסמארטפון המוצג בתמונות ניתן לראות את מה שצפוי להיות כפתור הנעילה.

מתחת למכסה המנוע שלו, ישלב ה-LG G7 את מערכת השבבים Snapdragon 845, בשילוב סוללה בקיבולת 3,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו. בכל הנוגע לאודיו, יציע המכשיר את טכנולוגיית DTS:X וכן צמד רמקולים סטריאופוניים בעלי פיצ’ר בשם Boom Box שמטרתו תהא לשפר את חווית הסאונד. המכשיר יגיע ב-2 וריאציות שונות: G7 ו-G7 Plus – הראשונה מביניהן תשלב 4GB RAM ו-64GB אחסון, ואילו הנותרת תציע 6GB RAM ו-128GB אחסון פנימי.

על פי כל הדיווחים והידיעות הקודמות בנושא, מכשיר הדגל הבא של LG (שלא כל כך בטוח כי יקרא בשם G7) יוכרז באופן רשמי במהלך החודשים הקרובים ועד לחודש יוני 2017, זאת כחלק מאסטרטגיה חדשה של היצרנית בשוק המובייל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים