נטפליקס חושפת טיזר ראשון לעונה 6 של בית הקלפים

רובין רייט בטיזר לעונה 6 של בית הקלפים (תמונה באדיבות Netflix) רובין רייט בטיזר לעונה 6 של בית הקלפים (תמונה באדיבות Netflix)

הסדרה בית הקלפים תחזור לעונתה השישית והאחרונה בסתיו הקרוב, בין ספטמבר לדצמבר 2018, כך הודיעה נטפליקס (Netflix) לצד פרסום טיזר ראשון לעונה החדשה ממנה ייעדר מי שהוביל את הסדרה עד כה, קווין ספייסי (Kevin Spacey). עדיין לא ברור כיצד דמותו של ספייסי, פרנק אנדרווד, תיעלם מהסדרה, אך בנטפליקס כבר מציגים את אשתו, קלייר אנדרווד, אותה מגלמת רובין רייט (Robin Wright) כמי שתוביל את העונה האחרונה.

הטיזר הקצר נפתח בהצגת מסדרונות הבית הלבן, בהם ניתן לראות פורטרטים של מספר נשיאי עבר, כולם גברים, תלויים על הקירות. המצלמה ממשיכה ללוות זוג מאבטחים הדוהרים במרץ הלאה עד שנפתחות מולנו דלתות המשרד הסגלגל. שם, בכסא הנשיאה, יושבת עם גבה אלינו קלייר אנדרווד שמסתובבת במהירות ומתרוממת מהכסא רק כדי לומר לנו ש”אנחנו רק מתחילים”. את הטיזר סוגרות המילים “Hail to the Chief”, שמו של ההמנון הנשיאותי באמריקה.

הרמיזה הקטנה הזו מגיעה על מנת להזכיר לנו שקלייר, בדומה לבעלה, גם היא לא הולכת לתת לאף אחד לקחת ממנה את שהשיגה אחרי הרבה עבודה מאומצת. דמותה של קלייר כבר הוכיחה בעבר שהיא קשוחה למדי, לא פחות מפרנק אנדרווד עצמו.

השינוי המשמעותי בקאסט של הסדרה מגיע בעקבות סדרת האשמות כנגד קווין ספייסי בנוגע להטרדות מיניות שביצע בעבר. באוקטובר האחרון הודיעו בנטפליקס על הקפאת צילומי עונה 6 של הסדרה, וכבר בדצמבר הודיעה החברה כי אלו יחודשו שוב, ללא ספייסי ובהובלתה של רובין רייט.

עונה 6 של בית הקלפים תגיע רק לקראת סוף השנה, אך כבר כעת אנו יודעים כי זו תכלול 8 פרקים בלבד, ולא 13 כפי שהיה בעונותיה הקודמות. על פי דיווח קודם, נטפליקס ו-MRC, שמפיקה את הסדרה, בוחנות כמה אפשרויות לסדרת ספין אוף ל”בית הקלפים”, אחת מהן נוגעת לדמותו של דאג סטמפר, עוזרו האישי של פרנק אנדרווד אותו מגלם בסדרה מייקל קלי (Michael Kelly).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים