החודש שהיה: אלו הסמארטפונים שהושקו בישראל בפברואר 2018

OnePlus 5T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) OnePlus 5T (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שנת 2018 נמצאת בחודשיה הראשונים ועד ימים אלו כבר הספקנו לצפות בהכרזותיהם של למעלה מ-25 סמארטפונים חדשים מבית חברות שונות ומסוגים שונים, רבים מהם הוצגו במהלך תערוכת הסלולר והמובייל השנתית הגדולה ביותר בעולם – MWC 2018. המצב בכל הנוגע להשקות הסמארטפונים בשוק הישראלי מעט שונה, ובמהלך חודש פברואר שחלף ראינו 5 סמארטפונים חדשים שעלו על מדפי החנויות בישראל. צוות גאדג’טי ריכז עבורכם זו פעם נוספת את רשימת מכשירי הסמארטפון החדשים שעשו עלייה בחודש החולף, וזו הרשימה המלאה.

TP Link Neffos X1 Lite

התחיל את גל ההשקות בחודש פברואר 2018 היה סמארטפון כי ייתכן שרבים מכם כלל לא מכירים, וזהו ה-Neffos X1 Lite. מדובר באחד מן הסמארטפונים הראשונים בפיתוחה וייצורה של ענקית התקשורת הסינית TP Link, והשקתו של המכשיר בישראל מהווה לפעם הראשונה בה ישנה נציגות רשמית למותג הסמארטפונים של החברה בשוק המקומי.

ה-Neffos X1 Lite מגיע למשתמשיו עם מפרט הפונה לשוק הנמוך וכולל פאנל תצוגה בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720p. מתחת לפני השטח משלב מפרטו את יכולותיה של מערכת השבבים MT6750 בפיתוחה של מדיה טק, המציעה 8 ליבות Corte-A53 בתדר מירבי של 1.5GHz בשילוב מאיץ גרפי מדגם Mali-T860. לצידה נמצא 2GB RAM וזיכרון אחסון בסך 16 גיגה-בייט (ניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD).

עוד משלב המכשיר מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל, סוללת 2,550mAh החבויה במבנה מתכת מלא ואינה נתנת לשליפה ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שרצה על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט. את ה-TP Link Neffos X1 Lite ניתן לרכוש דרך KSP על מגוון סניפיה, במחיר של 579 שקלים, ועם 12 חודשי אחריות של חברת Get Cell.

קיראו פרטים נוספים אודות ה-Neffos X1 Lite בכתבת ההשקה הרשמית.

Xiaomi Redmi 5 ו-Redmi 5 Plus

ממשיכים את הרשימה צמד מכשירי שוק הביניים מהמעניינים ביותר שראינו בשוק הישראלי מאז החלה 2018, הם ה-Redmi 5 ו-Redmi 5 Plus. מדובר בצמד סמארטפונים שהגיעו בחודש החולף לישראל בייבוא רשמי של קבוצת המילטון, ואלו מביאים עימם, בפעם הראשונה עבור מותג שיאומי, פאנל תצוגה בעל יחס צפייה של 18:9 בדגמים הפונים לשוק הבינוני/נמוך.

הדגם המתקדם יותר מבין השניים, Xiaomi Redmi 5 Plus, כולל מסך בגודל 5.99 אינץ’ ברזולוציית Full HD Plus, אותו עוטפת זכוכית 2.5D המתמזגת למבנה מתכת מלא שעוטף את המכשיר כולו. מתחת ליריעת האלומיניום ממנה עשוי המכשיר, נמצא את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 625 מבית קוואלקום, יחד עם 4GB RAM, זיכרון אחסון בסך 64GB וסוללה בעלת קיבולת מרשימה של 4,000mAh. המכשיר כולל 2 מצלמות ברזולוציית 12 ו-5 מגה פיקסל המשולבות בגבו ובחלקו הקדמי, בהתאמה. את הרדמי 5 פלוס מציעה המילטון לרכישה במחיר של 1,099 שקלים.

המכשיר הצנוע יותר בסדרה, רדמי 5, הושק גם כן בישראל, וזה מגיע בתמחור נמוך יותר שעומד על 849 שקלים בלבד. הסיבה לכך, כמובן, טמונה במפרט צנוע יותר אותו הוא משלב. כך, כולל המכשיר פאנל תצוגה מעט יותר קטן, בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית HD Plus בלבד (או: 1440X720 פיקסלים), וגם במקרה זה נמצא יריעת זכוכית העוטפת את המסך ומתמזגת אל מבנה מתכת מלא.

סדרת Xiaomi Redmi 5 (תמונה: Xiaomi)
סדרת Xiaomi Redmi 5 (תמונה: Xiaomi)

מתחת למכסה המנוע תשולב מערכת שבבים צנועה מדגם Snapdragon 450 בעלת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.8GHz, יחד עם 3GB RAM, זיכרון אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט וסוללה בעלת קיבולת 3,300mAh. בזירת הצילום משולב מערך זהה – מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית וחיישן 5 מגה פיקסל משני.

קבלו פרטים נוספים אודות ה-Redmi 5 ו-Redmi 5 Plus בכתבת ההכרזה הרשמית.

Samsung Galaxy Grand Prime Pro 2018

סמארטפון נוסף אותו ראינו עולה על מדפי החנויות בחודש החולף היה דגם מיוחד למינו שעונה לאחד משני השמות הבאים: Samsung Galaxy J2 Pro 2018 או Samsung Galaxy Grand Prime Pro 2018. מדובר בסמארטפון הפונה לשוק הנמוך ומוצע במחיר של 749 שקלים, בעודו מגיע עם 12 חודשי אחריות יצרן מבית היבואנית הרשמית, חברת סאני.

Samsung Galaxy J2 Pro 2018
Samsung Galaxy J2 Pro 2018

הגלקסי J2 פרו 2018 מביא עימו צג מסוג Super AMOLED בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית 960X540 פיקסלים, כאשר מעליו משולבת מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל יחד עם פלאש LED ייעודי. מתחת לפאנל התצוגה נמצא כפתור פיזי יחד עם שני כפתורי ניווט קפסטיביים.  אף על פי שרבים ממכשירי שוק הביניים/השוק הגבוה מגיעים כיום עם מבנה יוקרתי, סמארטפון השוק הנמוך של סמסונג מציע למשתמשיו מבנה פלסטיק צנוע למדי בשילוב מסגרת עשויה מתכת.

מתחת לפני השטח משולב שבב Snapdragon 425 בעל 4 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי של 1.4GHz יחד עם מאיץ גרפי מדגם Adreno 308, יחד עם 1.5GB RAM, סוללה בקיבולת 2,600mAh ו-16GB זיכרון אחסון פנימי (ניתן להרחבה בעד 256GB נוספים. בגב המכשיר נמצא מצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. בייבוא מקביל של חברת מובייל בי.די ישראל, אגב, ניתן יהיה למצוא אותו במחיר 650 שקלים.

צפו בכל הפרטים בעניין ה-Galaxy Grand Prime Pro 2018 בכתבת ההכרזה הרשמית.

OnePlus 5T

סוגר את רשימת הסמארטפונים החדשים שעלו על מדפי החנויות במהלך חודש פברואר 2018 הוא סמארטפון הדגל OnePlus 5T. המכשיר, שהוכרז עודש בחודש נובמבר של השנה שעברה, אמנם עשה דרכו ארצה כבר לפני מספר חודשים בייבוא מקביל, אך כעת הושק זה על ידי היבואנית הרשמית, C-Data.

ה-OnePlus 5T, שאת הסקירה המלאה שלנו בעניינו כבר שיחררנו לפני מספר שבועות, מגיע למשתמשיו עם מפרט עוצמתי ביותר הפונה לשוק הגבוה, בעודו מהווה למכשיר הראשון בייצור וואן פלוס הכולל פאנל תצוגה ביחס צפייה של 18:9. צג זה מגיע מסוג Optic AMOLED, בגודל 5.99 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus, והוא עוטה זכוכית 2.5D העוטפת אותו ומתעגלת אל מבנה המתכת המוכר מקודמיו בסדרה.

OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

שאר מפרטו הטכני, מלבד הצג המשודרג, זהה ל-OnePlus 5, וכולל: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835, זיכרון אחסון בסך 64 או 128 גיגה-בייט המצוותים ל-6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון RAM וסוללה בעלת קיבולת של 3,300mAh עם תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה Dash Charge. מערך הצילום הראשי של הוואן פלוס 5T כולל שני חיישנים ברזולוציית 20 ו-16 מגה פיקסל עם אפשרות לזום אופטי של עד פי 2, בעוד מצלמת הסלפי הקדמית מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל ועם חיישן יחיד. מערכת ההפעלה שנעה על ה-OnePlus 5T היא אנדרואיד 8.0 אוראו.

קיראו את כל המידע אודות ה-OnePlus 5T בסקירה המלאה שביצענו לו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים