סאני מעוניינת בזיכיון ליבוא מכשירי נוקיה לישראל

לוגו נוקיה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל, הוציאה הודעה מיידית לבורסה בה היא מפרטת אודות הצעה שהגישה לשם רכישת נכסיה של חברת יורוקום תקשורת סלולרית בע”מ ויורוקום תקשורת דיגיטלית בע”מ עבור סכום שלא נחשף. ההצעה הוגשה לנאמנים של יורוקום, הנמצאת כיום בהקפאת הליכים.

ברשות חברת יורוקום נמצאים זיכיונות ליבוא, שיווק והפצה של מספר מותגי מובייל, בהם מותג נוקיה (Nokia), עבורה מפתחת כיום מכשירים חברת HMD Global הפינית, וכן מותגי החברות TCL, פנסוניק (Panasonic) ו-VTECH. זיכיונות אלו נמצאים אצל החברות הבנות של יורוקום תקשורת, הן יורוקום תקשורת סלולרית ויורוקום תקשורת דיגיטלית.

הצעת הרכש הנוכחית מדברת על שתי חברות אלו בלבד, ולא על יורוקום תקשורת כולה, המחזיקה בשרשור גם בבזק, חלל תקשורת (לוויני עמוס), ספקית הסלולר פלאפון (דרך בזק), חברת הטלוויזיה בלוויין yes (דרך בזק) ואתר וואלה (דרך וואלה! תקשורת שבבעלותה של בזק בינלאומי תחת חברת בזק).

מותג נוקיה זכה להתחדשות מאז תפיסת המושכות מצידה של HMD Global, כאשר מספר דגמי סמארטפונים כבר הוצגו בעולם ברמות מחירים שונות, וגם בישראל הושקו הדגמים השונים של החברה. בתערוכת המובייל MWC 2018 שנערכה לאחרונה בברצלונה הציגו נוקיה ו-HMD מספר דגמים חדשים של סמארטפונים, בהם ה-Nokia 8 Sirocco וה-Nokia 7 Plus.

מותג סמסונג הוא כיום בין המותגים המובילים במכירות בישראל, כך שלא ברור כיצד תתייחס סמסונג אלקטרוניקס לשילובם של מספר מותגים נוספים המתחרים במותג שלה במידה שהצעת הרכישה של סאני תקשורת אכן תתקבל בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים