הוכרז: ZTE Nubia N3 – עם סוללת ענק בנפח 5,000mAh ומסך ביחס 18:9

ZTE Nubia N3 ZTE Nubia N3

יצרנית הסמארטפונים הסינית נוביה, הנמצאת בבעלות חלקית של ענקית הטכנולוגיה והתקשורת ZTE, אמנם לא הציגה סמארטפונים חדשים במסגרת תערוכת הסלולר והמובייל הגדולה ביותר בעולם, MWC 2018, אך זו לא מחכה זמן רב וחושפת כעת סמארטפון חדש הפונה לשוק הביניים ועונה לשם ZTE Nubia N3.

הנוביה N3 אינו סמארטפון סטנדרטי בנוף שוק הביניים המוכר לנו, אלא מהווה לדגם ייחודי במינו, בעודו מציע סוללה בעלת קיבולת מרהיבה של 5,000mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה. את הסוללה בנפח המרשים מצליחה היצרנית לשלב בגוף מתכת יוקרתי ודקיק למדי.

בחלקו הקדמי של מבנה המתכת היוקרתי נמצא פאנל תצוגה בגודל של 5.99 אינץ’, וברזולוציית Full HD Plus (פריסה של 1080×2610 פיקסלים) עם יחס צפייה של 18:9, כצפוי ממרבית הסמארטפונים המוצגים בימים אלו.

ZTE Nubia N3
ZTE Nubia N3

מתחת למכסה המנוע, נוסף לסוללה המרשימה, נמצא מפרט הפונה לשוק הביניים ומשלב את מערכת השבבים Snapdragon 625, הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53 בתדר מירבי של 2.0GHz. יחד עם זו נמצא 4GB RAM וזיכרון אחסון פנימי בסך 64GB (ניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD). יכולות הצילום של הנוביה N3 אינן נותרות מאחור, וזה משלב מערך צילום כפול בגבו, הכולל שני חיישנים מדגם שאינו ידוע. בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא חיישן ברזולוציית 16 מגה פיקסל.

את ה-ZTE Nubia N3 תשיק היצרנית ב-24 במרץ בסין, כאשר בשלב זה לא ברור האם המכשיר יעשה דרכו מחוץ לגבולות המעצמה. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים