משחק טומב ריידר חדש יגיע בספטמבר ויסיים את הסיפור הנוכחי של לארה קרופט

צילום: Eidos Montreal

המשחק הבא בכיכובה של לארה קרופט ייקרא Shadow of the Tomb Raider, ויגיע לחנויות ב-14 בחודש ספטמבר הקרוב – בעוד חצי שנה. המשחק יסגור את הסיפור הנוכחי של לארה קרופט, שהוא למעשה סיפור המקור של הדמות, עד שהפכה ל”שודדת הקברים” האגדית ממשחקי Tomb Raider המוכרים.

“חוו את הרגע המכריע של לארה קרופט בעת שהיא  הופכת ל-Tomb Raider. צפו לחשיפת המשחק Shadow of the Tomb Raider ב-27 לאפריל. המשחק ייצא ל-Xbox One, PlayStation 4, ולמחשב האישי ב-14 בספטמבר, 2018”, כך נמסר בטוויטר בהודעה מהערוץ הרשמי של המשחק.

אל ההכרזה צורף סרטון טיזר קצרצר (מופיע גם בראש הכתבה) שמראה בחטף רק כמה הצצות לפרויקט. ניתן לראות בסרטון את לארה מדלגת בג’ונגלים, אויבים חמושים, ופירמידה מסתורית בלב הג’ונגל. המשחק מפותח בסטודיו Eidos Montreal, בניגוד לשני המשחקים הקודמים בסדרה שפותחו ב-Crystal Dynamics.

לאחר סיום המשחק, לארה קרופט תשלים את מסע ההתפתחות האישי שלה, שבסופו היא הופכת ל-Tomb Raider שהכרנו עוד משנות ה-90. לארה התחילה את סדרת המשחקים הנוכחיים בתור נערה חסרת אונים, ותסיים אותה בתור שודדת קברים אימתנית.

לאחרונה הוכרז כי שלושת המשחקים הראשונים בסדרה, Tomb Raider 1-3, יקבלו גרסת Remaster מעט מעודכנת המותאמת למחשבים חדשים. גרסאות ה-Remaster הללו יגיעו בחינם לשחקנים שברשותם כבר נמצאים המשחקים המקוריים בספריית ה-Steam.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים