שיאומי מציגה גרסה מעודכנת ל-Redmi Note 5 עם מצלמות מונעות בינה מלאכותית

Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi) Xiaomi Redmi Note 5 Pro (תמונה באדיבות Xiaomi)

מוקדם יותר השנה, הציגה אחת מיצרניות הסמארטפונים הפופולריות ביותר בעולם, שיאומי, את צמד המכשירים Redmi Note 5 ו-Redmi Note 5 Pro עבור השוק ההודי. אלא שהראשון מבין השניים היה למעשה דגם הרדמי 5 פלוס שהושק ברחבי העולם כבר לפני כן, ואילו הדגם השני צפוי היה להגיע לישראל ולשווקים נוספים ברחבי העולם תחת השם Redmi Note 5. כעת, מממשת היצרנית את הדברים ומשיקה בסין את הרדמי נוט 5 פרו בגרסה משודרגת המכונה בשם Xiaomi Redmi Note 5.

ה-Xiaomi Redmi Note 5 שמושק כעת בסין הוא למעשה גרסה זהה אם כי מעט משודרגת לרדמי נוט 5 פרו שהושק בהודו. הוא כולל, ברובו, מפרט זהה לחלוטין, כאשר בחלקו הקדמי נמצא מסך בגודל 5.99 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus. צג זה עטוף זכוכית 2.5D המתמזגת אל מבנה מתכת מלא. מתחת למכסה המנוע תשולב מערכת השבבים Snapdragon 636 בצירוף 3, 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון RAM יחד עם 32 או 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. את מפרט זה תניע סוללה בעלת קיבולת של 4,000mAh.

חרף הדימיון הרב בין דגמי הרדמי נוט 5 שמושק בסין לרדמי נוט 5 פרו שהושק בהודו, ישנם הבדלים מהותיים בכל הנוגע ליכולות הצילום של השניים. ה-Redmi Note 5 מגיע למשתמשיו עם מערך צילום ראשי כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 ו-5 מגה פיקסל, כאשר החיישן הראשי יציע מפתח צמצם של f/1.9 בהשוואה ל-f/2.2 ברדמי נוט 5 פרו. כמו כן, את מצלמת ה-20 מגה פיקסל הקדמית יחליף חיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל. מצלמות ה-Redmi Note 5, מציינת שיאומי, מונעות בינה מלאכותית וכך ישופרו יכולות זיהוי הפנים, צילום הפורטרט (אפקט בוקה) ועוד.

ה-Xiaomi Redmi Note 5, שרץ על גבי אנדרואיד 8.0 אוראו בשילוב ממשק MIUI 9, יוצע לרכישה בשוק המקומי בסין במחיר התחלתי של 1,099 יואן סיני (כ-610 שקלים) עבור דגם הכולל 3GB RAM ו-32GB אחסון, 1,399 יואן (כ-780 שקלים) לגרסה בעלת 4GB RAM ו-64GB אחסון ו-1,699 יואן (כ-940 שקלים) בגין גרסה המציעה 6GB RAM ו-64GB אחסון פנימי. כלל המחירים חושבו לפי שער ההמרה הנכון לרגע פרסום הכתבה.

את ה-Xiaomi Redmi Note 5 צפויה נציגות היצרנית המקומית, קבוצת המילטון, להשיק בישראל עד לחודש אפריל הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים