הצצה ראשונה: מבט מקרוב על Xiaomi Redmi Note 5 Pro

Xiaomi Redmi Note 5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חיכינו זמן רב עד ששיאומי החליטה להציג את דור ההמשך לאחד מהמכשירים הפופולריים ביותר שלה, ה-Redmi Note 4 ולאחר גרסת Redmi 5 Plus שכבר זכתה להשקה בישראל, החליטה החברה לחשוף את דגם ה-Redmi Note 5 האמיתי בשוק ההודי תחת מיתוג “פרו” (Pro). בישראל, כך מבטיח היבואן הרשמי, המילטון, ייקרא המכשיר Redmi Note 5 ומועד ההשקה המשוער של זה עומד כרגע על חודש אפריל 2018.

המכשיר החדש מציג מסך הגדול מקודמו באופן משמעותי (6 אינץ’ מול 5.5 אינץ’), כאשר השוליים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר דקים הרבה יותר משהיו בדגם הקודם ומאפשרים שילוב של תצוגת 18:9 בפריסה של 1080×2160 פיקסלים. התצוגה עצמה נראית טוב, אך ניתן להבחין כי עוצמת הבהירות המירבית, בעודה מספקת, אינה גבוהה במיוחד.

האחיזה במכשיר נוחה אף המימדים הגדולים שלו ובעלי ידיים ממוצעות עד גדולות יוכלו לעשות בו שימוש חלקי גם ביד אחת. בהשוואה לדור הקודם, המכשיר החדש גבוה יותר, אם כי עבה ורחב פחות. דבר משמח למדי הוא ששקע האוזניות בגודל 3.5 מ”מ קיים בחלקו התחתון של הסמארטפון, זה יאפשר גישה נוחה לאוזניות חוטיות ללא צורך במתאמים שונים.

Xiaomi Redmi Note 5 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Xiaomi Redmi Note 5 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חיישן טביעות האצבע ממוקם במיקום מושלם, מעט מעל חלקו האמצעי של גב המכשיר, מה שמאפשר גישה נוחה. באופן דומה, כפתור ההפעלה \ כיבוי של הסמארטפון ממוקם במקום בו הגישה נוחה. מעט מציקה הבליטה של זוג המצלמות בגב המכשיר, זו פוגעת בעיצובו הכללי.

במפרט הטכני של הסמארטפון ניתן למצוא מערכת שבבים מדגם Snapdragon 636, מסך 5.99 אינץ’ ברזולוציית +Full HD, זיכרון של 4GB RAM או 6GB RAM, רכיב אחסון של 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה, מצלמת סלפי 20MP, מערך צילום ראשי עם חיישני 12 ו-5 מגה-פיקסל, סוללת 4,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.2.

מחירו של המכשיר בסין בשלב זה עומד על כ-1,150 שקלים (כולל מיסים ביבוא אישי) עבור גרסת ה-4GB RAM וכ-1,400 שקלים (כולל מיסים ביבוא אישי) עבור גרסת ה-6GB RAM.

למפרט הטכני המלא


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים