מכשירי Samsung Galaxy Note 8 החלו לקבל עדכון לאנדרואיד 8.0

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

גרסת הפיתוח הראשונה של אנדרואיד 9 כבר נחשפה, אך רבים מהמכשירים בשוק עדיין לא הספיקו לקבל את העדכון המצופה לאנדרואיד 8 אוראו, מערכת ההפעלה לסמארטפונים מבית גוגל שהושקה לפני מעל חצי שנה. עם זאת, משתמשים בפולין מדווחים כי החלו לקבל את העדכון עבור מכשירי ה-Galaxy Note 8 מבית סמסונג, זאת זמן לא רב לאחר שהחל העדכון להגיע לדגמי ה-Galaxy S8 וה-S8 Plus ולצד השקתם של מכשירי הדגל בסדרת Galaxy S9 המגיעים באופן מובנה עם גרסה 8.0 של מערכת ההפעלה.

זמינותה של מערכת ההפעלה בפולין מבשרת כי בסמסונג יהפכו את העדכון לזמין במדינות נוספות בחודש הקרוב. באתר החברה הרשמי בטורקיה נרשם כי מכשירי ה-Note 8 צפויים לקבל את העדכון עד ה-30 במרץ ובאתר זה ניתן למצוא מידע גם אודות השקת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה למכשירים נוספים.

על פי המופיע באתר סמסונג בטורקיה, דגמי ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 Edge יקבלו את העדכון עד ה-13 באפריל, כאשר דגמי ה-Galaxy A7 2017, ה-Galaxy A5 2017 וה-Galaxy A3 2017 צפויים לקבל את העדכון עד ה-25 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים