הוכרז: Huawei Mate RS Porsche Design – עם שני קוראי טביעות אצבע, 512GB אחסון ומחיר של 2,000 אירו

Huawei Mate RS Porsche Design Huawei Mate RS Porsche Design

באירוע הכרזה אותו קיימה אמש (ג’, 27.3) ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, וואווי, נחשפה סדרת מכשירי הדגל הראשונה שלה לשנת 2018. בנוסף לשני המכשירים המרשימים שהוצגו בפריז כחלק מסדרת Huawei P20, הציגה החברה גם דגם חדש ומעניין במיוחד שעוצב בשיתוף פעולה עם יצרנית הרכב הגרמנית פורשה – Huawei Mate RS Porsche Design.

סמארטפון ה-Mate RS Porsche Design הוא למעשה גרסה משודרגת של דגם ה-Mate 10 Porsche Design, בעודו מושתת על קווי עיצוב כמעט זהים. הוא כולל מסגרת עשויה מתכת המאגדת משני צידיה יריעות זכוכית קמורות בתצורת 2.5D הפופולרית.

בגב המכשיר נמצא אותו מערך צילום בעל שלושה חיישנים שראינו ב-Huawei P20 Pro, כך שזה יכיל חיישן ראשי (RGB) ברזולוציית 40 מגה-פיקסל, חיישן משני (מונוכרום) ברזולוציית 20 מגה-פיקסל וחיישן בעל עדשת טלפוטו ברזולוציית 8 מגה-פיקסל עם אפשרות לביצוע זום עד פי 3. מערך מצלמות זה יאפשר ביצוע של זום דיגיטלי-אופטי (היברידי) של עד פי 5, צילום וידאו ברזולוציית 4K וכן צילום וידאו בהילוך איטי בקצב של 960 פריימים לשנייה.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך OLED בגודל 6 אינץ’ המציג תכנים ברזולוציית Quad HD Plus, בעודו מגיע ללא החריץ הבולט שראינו במסכי המכשירים של סדרת P20. מעל לפאנל התצוגה משולבת מצלמת סלפי ברזולוציה מרשימה של 24 מגה-פיקסל, ולצידה אפרכסת השמע המשמשת גם כרמקול משני כחלק ממערך אודיו סטריאופוני.

כחלק אינטגרלי מפאנל התצוגה משלבת וואווי, בפעם הראשונה אי פעם במכשיריה, קורא טביעות אצבע ייחודי במינו שמסוגל לזהות מתי המשתמש מרחף עם האצבע שלו מעל המסך ולהדליק אותו באופן מיידי. לאחר שזה נדלק, כל שידרש המשתמש לעשות הוא להקיש עם האצבע המוגדרת על גבי המסך – ונעילת המכשיר תבוטל. ראוי לציין כי וואווי בחרה לשלב קורא טביעות אצבע נוסף הממוקם בגבו של ה-Mate RS.

Huawei Mate RS Porsche Design
Huawei Mate RS Porsche Design

מתחת למכסה המנוע, מציע המייט RS פורש דיזיין את מערכת השבבים המתקדמת Kirin 970, שכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.36GHz, יחד עם מאיץ גרפי מדגם Mali-G72 ושבב NPU המיועד לצורכי בינה מלאכותית. יחד עם שבב זה ישולבו 6GB RAM וכן זיכרון אחסון פנימי בנפח של 256 או 512 גיגה-בייט – זאת בפעם הראשונה אי פעם בשוק הסלולר. מערכת ההפעלה אשר מותקנת על המכשיר היא אנדרואיד 8.1 אוראו בשילוב ממשק EMUI 8.1, בעוד הסוללה מגיעה בקיבולת 4,000mAh עם תמיכה בטעינה אלחוטית וכן בטעינה מהירה בטכנולוגיית Super Charge.

את ה-Huawei Mate RS Porsche Design תציע היצרנית לרכישה במחיר מרקיע שחקים של 1,695 אירו (כ-7,360 שקלים) לגרסת בסיס הכוללת רכיב אחסון בנפח 256GB, בעוד הגרסה המתקדמת שמכילה רכיב אחסון בנפח 512GB, תוצע לרכישה במחיר של 2,095 אירו (כ-9,100 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים