רשמי: OnePlus 6 יגיע עם 8GB RAM ונפח אחסון של 256GB

OnePlus 6 Burdenless speed תמונה: OnePlus

חברת וואן פלוס מתכוננת להשקתו הצפויה של מכשיר הדגל OnePlus 6 ומאשרת היום (ג’, 3.4) כמה פרטים הנוגעים למפרטו הטכני של המכשיר אשר עד כה היו ידועים רק בגדר שמועה. על פי פרסום של מנכ”ל וואן פלוס, פיט לאו (Pete Lau), בפורומים הרשמיים של החברה, יגיע הסמארטפון החדש עם זיכרון 8GB RAM ונפח אחסון של 256GB יחד עם מערכת העל שבב Snapdragon 845 של קוואלקום.

בפוסט שפירסם מסביר לאו את התמקדותה של החברה במהירות עם הסמארטפון החדש, כאשר לפיו הכוונה בטיזרים שהחלה וואן פלוס לפרסם אתמול היא בשילוב בין רכיבי החומרה המתקדמים ובין חווית תוכנה קלה שאינה מוסיפה אפליקציות ורכיבי תוכנה אחרים שאינם בהכרח דרושים למשתמשים. בחברה מתכוונים כמובן לחווית האנדרואיד הנקייה, גישה שהונהגה במכשיריה לאורך השנים. ב-OnePlus אמנם משתמשים בגרסה מותאמת של אנדרואיד, אך זו קרובה למדי לגרסה המקורית של גוגל.

בהתייחסותו לתצורת המכשיר עם 8GB RAM ואחסון על סך 256GB לא מציג מנכ”ל החברה התייחסות נוספת לווריאציה בעלת נפח אחסון ורכיב זיכרון נמוכים יותר. ייתכן כי בחברה מוכנים לנטוש את נושא תצורות המכשיר, אך ייתכן כי פיט לאו בחר להציג רק את הגרסה המתקדמת ביותר שתהיה זמינה עבור המשתמשים. בשנה שעברה הציגה החברה את ה-OnePlus 5T בגרסה אחת שהציעה 6GB RAM ואחסון של 64 גיגה-בייט וגרסה יקרה יותר עם 8GB RAM ואחסון בנפח 128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים