וואווי משיקה את נייד ה-Honor MagicBook התקציבי

נייד Honor MagicBook (מקור vmall) נייד Honor MagicBook (מקור vmall)

חברת וואווי (Huawei) מציגה נייד ה-Honor MagicBook הלוקח את שם המותג של החברה הבת הונור (Honor), המוכר יותר מסדרות מכשירי הסלולר של וואווי ולא במחשבי החברה. הנייד מגיע עם מעבד Core i5 או Core i7 של אינטל עם מסך בגודל 14 אינץ’ ומסגרת דקה המקנים לו מימדים דומים יותר למחשב 13.3 אינץ.

וואווי מחליטה לראשונה לקחת את מותג הסלולר התקציבי של החברה ולהוסיף אותו לסדרת ניידים תקציביים חדשה, ה-Honor MagicBook. הנייד יגיע עם מסך 14 אינץ’ ברזולוציית Full HD בעל תאורה אחורית של 250 ניט וניגודיות של 800:1 כשהוא יופעל על ידי כרטיס מסך MX150 של נווידיה עם 2GB זיכרון מובנה.

נייד Honor MagicBook (מקור vmall)
נייד Honor MagicBook (מקור vmall)

נכון להרגע, ה-MagicBook יגיע ב-2 גרסאות, האחת עם מעבד Core i5-8250U והשניה Core i7-8550U שניהם מהדור השמיני של אינטל ואליהם יצורפו בשני הדגמים זיכרון בנפח 8GB וכונן אחסון SSD בנפח של 256GB.

גוף הנייד יהיה עשוי אלומיניום שמקנה לו תחושה יוקרתית יותר בניגוד לפלסטיק אותו אנו רגילים לראות במחשבים תקציביים, כשהוא מגיע בעובי של 15.8 מ”מ בלבד. בנוסף, חברת הונור הוסיפה לנייד גם טכנולוגיית טעינה מהירה המאפשרת טעינה מ-0% ל-70% תוך שעה בלבד, כשסוללה מלאה אמורה להספיק לפי החברה לשימוש רציף של 12 שעות.

בצד המולטימדיה החברה שילבה 4 רמקולים מובנים עם טכנולוגיית Dolby Atmos לשמע באיכות גבוהה יחד עם זוג מיקרופונים וחיישן טביעת אצבע ועיצוב עגול הדומה יותר לחיישנים אותם אנו רגילים לראות במכשירי הסלולר מסדרת Honor.

מכסה Honor MagicBook (מקור vmall)
מכסה Honor MagicBook (מקור vmall)

מפרט מלא:

  • מעבד – אינטל i7-8550U או i5-8250U.
  • זיכרון – 8GB.
  • אחסון – SSD בנפח 256GB .
  • כרטיס מסך – GeForce MX150 עם 2GB זיכרון מובנה.
  • מסך – 14 אינץ’ עם פאנל IPS ברזולוציית Full HD של 1080p.
  • משקל – 1.47 ק”ג.

דגם ה-Core i5 ימכר במחיר של כ-800 דולר ודגם ה-Core i7 ימכר בכ-910 דולר, כשהנייד יושק תחילה בסין ולא בטוח אם הוא יופץ מחוץ לגבולות המדינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים